کد خبر 1482953
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توئیتر نوشت:

هر ۳۶۰ ثانیه، سرقت یک گوشی

وضعیت بحران معیشتی در انگلیس موجب افزایش موارد سرقت و زورگیری در این کشور شده است، به گونه‌ای که در هر ۳۶۰ ثانیه یک گوشی تلفن همراه سرقت می‌شود.

زندگی نرمال!

هر ۳۶۰ ثانیه، سرقت یک گوشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    7 8
    بیچاره ما ایرانی ها باید غصه سرقت گوشی در انگلیس رو هم بخوریم 😶
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    6 6
    برو بابا ایران بدتره فقط آمار ارائه نمی دهید
    • رضا IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      6 7
      به پا ندزدنت نابغه
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    4 1
    آمار ایران را هم بده، من خودم تو کمتر از 18 ساعت، دو فقره موبایل قاپی به عینه دیدم، در دو نقطه شهر
  • علی افصحی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    5 3
    مستشرقی در گزارش خود در دورهٔ میانی قاجار به جنایت کاران انگلیس خبیث ، تصویر دقیقی از اوضاع عمومی جامعهٔ ایرانی می دهد که « در ایران باند جنایت کار و ترور، سارقان سازمان یافته و فساد اجتماعی وجود ندارد. مردم نرم خو و دین دارند » تمام فساد اجتماعی و ترور اشخاص و وحشت و خشونت ... سوغات غرب وحشی بود که انگلیس خبیث از مشروطیت به بعد در جامعهٔ اصیل ایران راه انداخت تا اصالت ها را نابود کند. چرا که در جامعهٔ اروپایی به ویژه انگلیس خبیث باندهای جنایت کار ، برده گیر و برده فروش ، گدایان سازمان یافته ، تروریست های باج بگیر ،خرید و فروش زنان و دختران توسط صاحبان روسپی خانه هاو...فراوان بوده و هیمن باندها با همکاری « گزمه ها در برابر رشوه » شهرها را کنترل می کردند. ماجرای این ناهنجاری های اجتماعی انگلیس خبیث را می توان در ادبیات انگلیس خبیث دید که از جمله مهم ترینش « بینوایان » ، «بابا لنگ دراز» و...می توان دید. اروپای خشن و وحشی به ویژه انگلیس خبیث با استعمار کشور ها و تصاحب ثروت ملل توانسته بودند تا پیش از انقلاب اسلامی سرپوشی بر ناهنجاری های اجتماعی خود گذاشته و روی آن را زر ورق بکشند اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی و آگاهی عمیق توده های جهان دامن استعمار به شکل واقعی و عینی از آسیا ، آمریکای لاتین ، آفریقا و اقیانوسیه برچیده شده و می شود. با این اتفاق و بازگشت استعمارگران به سرزمین های جهنمی خود ، ناهنجاری های سنتی سرباز کرده و ترور نمایندگان مجلس ، تجاوز به زنان در همه جا از ادارهٔ پلیس تا بیمارستان ، مجلس عوام و لردها ، هیأت دولت ، خانواده ها ، سرقت از همه جا از جمله گوشی ها که دیگر مرتب و زمان دار هم هست هر چند دقیقه یک گوشی. و این در حالتی است که در ایران اسلامی گوشی قاپی فقط در طیف خلافکاران حرفه ای وجود داشته و تودهٔ مردم به مواسات و کمک های مومنانه اقدام می کنند. ضمن این که ایران اسلامی تحت شدیدترین تحریم های اقتصادی و مالی تاریخ بشریت قرار داشته و بیشترین فشار نیز بر اکثریت جامعه وارد می شود اما جامعهٔ اسلامی ایران آرام و با وقار زندگی پاکیزه ای را برای خود ردیف کرده اند. مردم کم دارند اما برای دفاع از انقلاب و اسلام هرگز کم نگذاشته اند و در دستگیری از همدیگر . چرا ؟ چون تحت ولایت ولی فقیه خردمندی چون امام خامنه ای هستند سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    4 6
    شما جرات داری سر چهار راه تو تهران گوشی دستت باشه ببین چطوری میقاپن
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    3 2
    در ایران هم هر ٢٠ ثانیه یک گوشی به سرقت میره، اونم با اعمال خشونت. عادت بدیه که فقط به کشورهای خارجی بگیم بدبخت، بیچاره. دزدی گوشی در تمامی کشورهای جهان وجود دارد، و ایران در این رابطه مستثنی نیست.
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    3 1
    در ایران هر یه سوت 4 تا سرقت گوشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس