رهبر انقلاب

بی‌بی‌سی فارسی با تقطیع فیلم دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب تلاش کرد تا از فضای صمیمانه جلسه و پرسش و پاسخ میان دانشجویان و رهبر انقلاب تصویری پرتنش و تقابلی مخابره کند.

به گزارش مشرق، رهبر انقلاب اسلامی در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان، سشنبه ۲۹ فروردین در جلسه‌ای دو و نیم ساعته با بیش از هزار نفر از اعضای تشکل‌ها و فعالان مختلف دانشجویی دیدار کردند.

دیداری صمیمانه همراه با پرسش و پاسخ‌های مرسوم در اینگونه دیدارها که به سوژه شبکه‌های معاند برای فضاسازی بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد، این شبکه‌ها با تمرکز بر بخش‌هایی کوتاه از این دیدار تلاش کردند تا فضای حاکم بر جلسه را فضایی پر تنش همراه با درگیری ترسیم کنند و از پرسش و پاسخ میان رهبر انقلاب و دانشجویان به نتیجه مورد پسند خود برسند.

خشم رسانه‌های معاند از فضای صمیمی دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب+ عکس

در یک نمونه بی بی سی فارسی با انتشار فیلمی تقطیع شده از دو بخش میانی و پایانی این دیدار و پشت سر هم قرار دادن این دو قسمت از عبارت «تنش» برای پرسش و پاسخ میان رهبر انقلاب و دانشجویان استفاده کرد.

خشم رسانه‌های معاند از فضای صمیمی دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب+ عکس

بی بی سی فارسی با قرار دادن بخش میانی این دیدار در کنار بخش پایانی خواست تا اینطور وانمود کند که پس از صحبت یکی از دانشجویان رهبر انقلاب بدون پاسخ به این دانشجو سخنرانی خود را به انتها رساندند، اما همانطور که در فیلم اصلی و کامل این دیدار مشخص و در متن بیانات رهبر انقلاب نیز قابل مشاهده است حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از پاسخ به این دانشجو تا ساعتی بعد در فضایی آرام و صمیمی به بیان مسائل گوناگونی پرداختند.

خشم رسانه‌های معاند از فضای صمیمی دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب+ عکس

خشم رسانه‌های معاند از فضای صمیمی دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب+ عکس

این تقطیع غیر حرفه‌ای و مغرضانه بی بی سی فارسی حتی صدای خبرنگار این شبکه را هم درآورد، سیاوش اردلان در پاسخ به توییت یکی از کاربران که از فیلم بی بی سی فارسی استفاده کرده بود نوشت: فضای جلسه تقابلی نبود، این ویدیو تقطیع شده، بین ثانیه ۱۹ این کیلیپ تا بخش دوم یک ساعت فاصله زمانی وجود دارد.

خشم رسانه‌های معاند از فضای صمیمی دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب+ عکس

این تلاش شبکه‌های فارسی زبان برانداز برای نشان دادن تصویری غیر واقعی از دیدار رهبر انقلاب با دانشجویان در نقطه مقابل ادعای پوشالی آن‌ها از آزادی بیان قرار دارد، این شبکه‌ها از یک سو خود را نماینده جریان دانشجویی و نسل جوان معرفی می‌کنند و از سوی دیگر با به خشم آمدن از دیدار رهبر انقلاب اسلامی با دانشجویان آن هم در فضایی دوستانه و استفاده دانشجویان از فضای آزاد برای بیان نظرات خود به دنبال سو استفاده از این فضا و ایجاد تقابل و تنش میان دانشجویان و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    6 50
    این رسوایی رو باید ۲۰ و ۳۰ هم کامل نشون بده.
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    8 53
    وقتی ایرادی ندارند بگیرند میرن سراغ حرفه اصلی شون: دروغ :)
  • علی افصحی IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    4 66
    اگر این شبکه های در اختیار کاخ سلطتنی انگلی خبیث و سازمان های جاسوسی طور دیگری عمل کنند باید نعجب کرد. اما آیا با تقلب می شود واقعیت را تغییر داد ؟ واقعیت آن است که جوانان و کودکان این مملکت ولائی فقط یک رفیق شفیق دارند آن هم امام خامنه ای است که دختر بسیجی دانشجویش به آقایش انگشتر می دهد. ارتباط عاطفی و عمیق نسل جدید انقلاب اسلامی با امامشان آسد علی خامنه‌ای چیزی نیست که قابل کتمان باشد‌ . اما کتمان این رابطه از جانب دشمن ، به والله به نفع انقلاب اسلامی است. چرا که وقتی رسانه کاخ باکینگهام قلب واقعیت می کند ضد انقلاب شیرین عقل را دم تیغ جوانان انقلابی قرار می دهد . ضد انقلاب باور می کند دانشجویان با « آقا و مقتدایشان » مثلاً رابطهٔ تنش آلود دارند و بزاقشان تحریک شده و مثل آشوب « زن زندگی هرزه گی» می خواهند در دانشگاه ها خیمه بزنند اما با کمال تعجب می بینند همهٔ دانشجویان به خیمهٔ معاویه سانان فتنه گر بی اعتنایند و خیمه ها را روز تمام نشده بر سر ضد انقلاب دانشحو نما ویران می سازد. سلامتی و طول عمر امام خامنه ای صلوات.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس