کد خبر 1483201
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲
در سر هزار فتنه، نیرنگ‌های رنگی - کراپ‌شده

مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: روز شنبه حماسه‌ای بی‌نظیر -و نه کم‌نظیر- در سراسر کشور رقم خورد. علاوه‌بر شهرهای سراسر کشور، نماز عید فطر تهران با امامت رهبر معظم انقلاب حماسه‌ای ماندگار بود...

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان «در سر هزار فتنه، نیرنگ‌های رنگی!» نوشت:

۱- نگارنده از تفسیر قرآن چیزی نمی‌داند. تفسیر آیات را باید از عالمان دینی که عمر شریف خود را در این وادی سپری کرده و از محضر معصومین علیهم‌السلام توشه ‌اندوخته‌اند، جویا شد.

ولی در کلام خدا آمده است «‌وَلَقَدْ یَسَّرْنَا الْقُرْآنَ لِلذِّکْرِ فَهَلْ مِنْ مُدَّکِرٍ؟... و قرآن را برای پندآموزی آسان کرده‌ایم پس آیا پندگیرنده‏‌ای هست‌»؟ (آیه ۱۷ سوره مبارکه قمر). از این روی علاوه‌بر متن و بطن کلام خدا، ظاهر آیات نیز سندیت دارد، تا آنجا که فرموده‌اند -و حکیمانه و منطبق با عقل نیز هست- هیچ تفسیری از آیات کلام‌الله مجید نباید با ظاهر آن آیه در تعارض باشد. با این توضیح مختصر که برگرفته از آموزه‌های مسلم اسلام عزیز است به نکته‌ای ‌اشاره می‌شود. بخوانید!

۲- حالا در این آیه از سوره آل‌عمران دقت کنید «‌إِنْ‌ تَمْسَسْکُمْ‌ حَسَنَهًٌْ تَسُؤْهُمْ‌ وَ إِنْ‌ تُصِبْکُمْ‌ سَیِّئَهًٌْ یَفْرَحُوا بِهَا وَ إِنْ‌ تَصْبِرُوا وَ تَتَّقُوا لاَ یَضُرُّکُمْ‌ کَیْدُهُمْ‌ شَیْئاً إِنَ‌ اللهَ‌ بِمَا یَعْمَلُونَ‌ مُحِیطٌ... اگر نیکی به شما برسد، آنها را ناراحت می‌کند؛ و اگر حادثه ناگواری برای شما رخ دهد، خوشحال می‌شوند. (امّا) اگر (در برابرشان) استقامت و پرهیزگاری پیشه کنید، نقشه‌های (خائنانه) آنان، به شما زیانی نمی‌رساند؛ خداوند به آنچه انجام می‌دهند، احاطه دارد.

و تاکنون دیده‌ایم و دیده‌اند که این‌گونه بوده است.

۳- روز شنبه حماسه‌ای بی‌نظیر -و نه کم‌نظیر- در سراسر کشور رقم خورد. علاوه‌بر شهرهای سراسر کشور، نماز عید فطر تهران با امامت رهبر معظم انقلاب حماسه‌ای ماندگار بود که تاکنون هیچ نمونه مشابهی نداشته است و قلم و زبان از شرح و توصیف آن ناتوان است. تصاویر موجود از جمعیت انبوه و بیرون از شماری حکایت می‌کند که کران تا کران را پوشانده است و نه فقط در فضای وسیع و گسترده مصلای تهران، بلکه جمعیت در خیابان‌های اطراف مصلی نیز به‌گونه‌ای بی‌سابقه موج می‌زند و...

روزنامه‌ها و سایت‌ها و کانال‌های مدعی اصلاحات با بی‌توجهی آشکار و در اقدامی هماهنگ با رسانه‌های بیگانه از کنار این رخداد عظیم و بی‌نظیر عبور کردند و تنها به چاپ تیترهای دست‌چندم درباره این واقعه بزرگ بسنده کردند و دریغ از چاپ یک عکس در صفحه اول روزنامه‌های زنجیره‌ای که از اهمیت این رخداد حکایت کند!.

۴ - رخداد عظیم مورد ‌اشاره از هر سه زاویه دینی، حرفه‌ای و ملی رخدادی منحصر به فرد و بی‌نظیر بود و اهمیت مافوق تصوری داشت. بنابراین رسانه‌های تحت مدیریت [‌ظاهری] مدعیان اصلاحات نه فقط به مبانی دینی اهمیتی نداده‌اند بلکه وطن‌دوستی و ملیت ایرانی خود را هم نادیده گرفته و اصول شناخته شده حرفه‌ای را هم زیر پا گذاشته‌اند! چرا؟! بار دیگر آیه‌ای که در صدر این وجیزه آمده است را بخوانید!.

۵- بارها از این جماعت پرسیده‌ایم آیا می‌توانید به نمونه‌ای از تفاوت مواضع خود با مواضع دشمنان تابلودار مردم این مرز و بوم ‌اشاره کنید؟! و این سؤال را تاکنون بی‌پاسخ گذاشته‌اند! به قول برادر عزیز و شاعر متعهد کشورمان آقای محمد مهدی سیاری:

در سر هزار فتنه، نیرنگ‌های رنگی

اهل کدام مرزند، این رومیان زنگی؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 27
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    64 7
    مردم درگیری بانظام واصولش ندارندمشکل الان بی مسئولیتی اقتصادی ومسئولان رانتی دزدوبانکهای تورم زاست همین
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      5 101
      البته قر کمر هم کم تاثیر نبوده
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      6 3
      کارد بخوره تو طمع و حرصت
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      13 7
      واقعا حق گفتید بزرگوار
    • علی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      2 83
      کشتی دراین شرایط پر تلاطم مشکلاتی دارد ولی عوضش مسیر را دارد درست می رود و این را هم باید دید.
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    8 1
    یعنی میخواد بگه مردم اومدن تو رفراندم شرکت کردن
  • IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    ألا إنهم هم السّفهاء ألا إنهم هم المفسدین
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    27 0
    شما حاجی همون لحظه یه سر میزدی به جاده های شمال تا شور حماسه را ببینی
  • عبداله IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    حرف حساب
  • علی افصحی IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    3 107
    امیرالمومنین علی علیه السلام در افشای چهرهٔ اصلاحات آمریکایی در خطبهٔ قاصعهٔ نهج‌البلاغه می فرماید « الا وانکم نفضتم ایدیکم من حبل الطاعة و ثلمتم حصن الله المضروب علیکم باحکام الجاهلیة همانا اصلاحات آمریکایی از همپا شدن با جمعیت های مسلمانان سر بازده و به داوری های جاهلیت رضایت دادند. رفراندوم را مطرح کردند اما جمعیت هشتاد میلیونی عید را سانسور ! که این جمعیت لا تعد و لا تحصی بیش از هر رفراندومی ارزش دارد چرا ؟« فان الله سبحانه قد امتن علی جماعة هذه الامة فیما عقد بینهم من حبل هذه الالفة ... بنعمة لا یعرف احد من المخلوقین لها قیمة لانها ارجح من کل ثمن و اجل من کل خطر الله به جماعت مسلمین منت نهاده و با الفت پیوند ناگسستنی بینشان برقرار ساخته ، پیوندی آرامش بخش. نعمتی( جماعت به هم پیوسته) که هیچ یک از مخلوقین نتوانند محاسبه وکنند که ارزشی بی نهایت دارد‌، نعمتی که از هر نعمت دیگر پر قیمت تر و از هر منزلتی والاست. » اما اصلاحات آمریکایی « و اعلموا انکم صرتم بعد الهجرة اعرابا و بعد الموالاة احزابا پس از همراهی کوتاه مدت با ولی فقیه و جماعت مسلمین، راه خود را به بدویت و جاهلیت کج کرده و به جای تبیعیت از ولی فقیه ، احزاب اصلاح طلبی فاسد را علم کردند. حالا اصلاح طلبان فاسد « ما تتعلقون من الاسلام الا باسمه حالا اصلاحات مزدور فقط اسمی از اسلام را برای عوامفریبی با خود یدک می کشد. اصلاحات فاسد ادعای « آشتی ملی » ، « گفت و گوی » ملی دارد اما جمعیت در هم تنیدهٔ هشتاد میلیونی را نمی خواهد ببیند. اصلاحات پرورش دهندهٔ ضد انقلاب اسلامی فقط جماعت تکه تکه شده احزاب شانزده گانهٔ خود را جمعیت می داند و می خواهد با این تکه پاره ها لباس وحدتی مثلا برای میلیون ها انسان بدوزد آن هم با پاره کردن وحدت مسلمین با « دو دوزه بازی » و « نفاق پیچیده »! وحدت مسلمین و تأکید ولی فقیه خردمند بر حفظ اتحاد را پشت گوش انداخته و همچنان بر طبل تفرقه و اختلاف می کوبند بی خبر از آن که تمام ترفندهای شیطانی اختلاف و عواملش، در متونی چون قرآن و نهج البلاغه پبش تر رسوا شده و ولی فقیه خردمند و فرزانهٔ امت امام خامنه‌ای بر آن همه مسلط است و با این دانش الهی ،تخصص در ایجاد وحدت هشتاد میلیونی دارد ، منهای مشارکت احزاب تفرقه جوی اصلاحات آمریکایی. سلامتی و طول عمر امام خامنه ای صلوات.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس