باشگاه عربستانی دنبال مدافع تیم ملی ایران/ حزباوی به اروپا میرود؟

مدافع جوان تیم ملی فوتبال ایران پس از درخشش با پیراهن فولاد با پیشنهادات چند تیم از کشورهای عربی و دو تیم اروپایی روبرو شده است.

به گزارش مشرق، رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران به ایستگاه‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا تیم‌ها برای بهبود جایگاه خود بیشترین تلاش را کنند.

فولاد خوزستان که پس از نتایج ضعیف جواد نکونام در ابتدای فصل جاری با حاشیه جدایی ناگهانی او و روی کار آمدن علیرضا منصوریان شد با درخشش بازیکنان جوان خود نظیر محمدامین حزباوی توانست نتایج نسبتاً خوبی بگیرد و با کسب سه پیروزی از پنج دیدار قبلی به رتبه هفتم جدول صعود کند.

بیشتر بخوانید:

رونمایی قلعه نویی از چهره‌های جدید در تیم ملی

حزباوی در بازی شب گذشته این تیم توانست تک گل سه امتیازی فولاد مقابل نفت مسجد سلیمان را به ثمر برساند تا مدافع جوان تیم ملی ایران اینگونه روند گلزنی خود را ادامه دهد.

او که با اعتماد نکونام توانست به عنوان مدافع میانی در ترکیب فولاد قرار بگیرد بازوبند کاپیتانی تیم فوتبال جوانان ایران را در جام ملت‌های ۲۰۲۳ بر بازو بست تا با حفظ شرایط ایده آل خود پیشنهاداتی را از کشورهای اماراتی دریافت کند.

باشگاه عربستانی دنبال مدافع تیم ملی ایران/ حزباوی به اروپا میرود؟

حزباوی که همچنان با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد دارد با وجود پاسخ منفی نسبت به این موضوع حالا با پیشنهاداتی از بلژیک و عربستان نیز روبرو شده است تا آنها را مورد بررسی قرار دهد.

پدیده فصل جاری فوتبال باشگاهی ایران حالا برای لژیونر شدن باید مسئولان باشگاه فولاد را راضی به ترانسفر کند در غیر این صورت باشگاه خوزستانی نیاز به تفاهم مالی جدید با حزباوی دارد تا بتواند او را در این تیم نگه دارد.

مدافع ملی پوش فولاد خوزستان در پایان فصل جاری نشستی را با مسئولان باشگاه برگزار خواهد کرد تا در نخستین روزهای نقل و انتقالات تابستانی برای فصل آینده تصمیم گیری کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس