کد خبر 1483432
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
واکنش کرملین به ادعای بدل داشتن پوتین

سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه به ادعای بدل داشتن پوتین و این که بیشتر وقت خود را در پناهگاه هسته‌ای سپری می‌کند، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه ادعای بدل داشتن ولادیمیر پوتین و این که بیشتر وقت خود را در پناهگاه هسته‌ای سپری می‌کند، رد کرد.

پسکوف طی سخنرانی خود در کنفرانسی در مسکو، به ادعاهای ساختگی درباره روسیه اشاره کرد و گفت: احتملاً شنیده‌اید که او (پوتین) بدل‌های زیادی دارد که در حالی که در پناهگاه می‌نشیند، بجای او کار می‌کنند.

وی افزود: خودتان می‌بینید که رئیس‌جمهور ما چگونه است: او همیشه بیش از حد فعال بوده و حالا هم هست--کسانی که کنار او کار می‌کنند به سختی می‌توانند از او عقب نمانند.

سخنگوی پوتین در ادامه سخنانش با بیان اینکه انرژی و وضعیت سلامتی رئیس‌جمهور روسیه در سطحی است که فقط می‌توان آرزوی آن را داشت، با خنده گفت: البته که او در پناهگاه نمی‌نشیند. این هم دروغ است.

کرملین بارها شایعات رسانه‌های غربی درباره بیمار بودن پوتین را رد کرده است. پیش‌تر همچنین روسای سازمان‌های جاسوسی خارجی در آمریکا و انگلیس به ادعاهای برخی رسانه‌ها درباره بیماری ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه واکنش نشان دادند.

«ویلیام بِرنز» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) گفته بود پوتین «کاملاً سالم» است. او در نشست امنیتی «اسپن» گفت: «شایعات زیادی درباره سلامتی رئیس‌جمهور پوتین وجود دارد و تا آنجا که می‌توانم بگویم، بسیار سالم است». علاوه بر برنز، «ریچارد مور» رئیس سرویس مخفی اطلاعات خارجی انگلیس موسوم به (MI۶) نیز در همین نشست اعلام کرد شواهدی وجود ندارد که نشان دهد پوتین از بیماری جدی رنج می‌برد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    میرطاهرشونه
  • CN ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    اپوزسیون درپیت ایران و روسیه که اکراینیهای ساده لوح هم جزئی از آنان هستند بسیار به هم شبیه هستند، هر دو از روی استیصال و درماندگی مدعی بدل داشتن رغیبشان هستند، داشتن اپوزیسیون فرهیخته و آبرومند هم برای کشورها نعمتی است که متاسفانه ایران و روسیه از آن بی بهره هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس