کد خبر 1484442
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
پاسخ مجلس به دولت / استیضاح فاطمی امین به تعویق نمی‌افتد

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دولت پاسخ داده که به لحاظ قانونی امکان تعویق زمان استیضاح وزیر صمت وجود ندارد.

به گزارش مشرق، سید نظام الدین موسوی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت به مجلس درخواست تعویق زمان استیضاح سید رضا فاطمی امین را داده است.

وی بیان کرد: بنده همین الان از دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی این موضوع را چک کردم و به دولت پاسخ داده شده که به لحاظ قانونی امکان تعویق زمان استیضاح وزیر صمت وجود ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس آئین نامه داخلی مجلس، وزیر استیضاح شونده ۱۰ روز فرصت دارد که برای پاسخگویی در صحن مجلس حضور یابد و از آنجایی که این ده روز تمام شده است، فردا جلسه استیضاح وزیر صمت برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مهدی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    چرا استیضاح شود آهان شاید بخاطر ۷۰خودرو اگر۳۰۰ تا بود چطور.. ؟
  • کوروش IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    1 0
    بایداستیضاح و برکنار شود آقایانی ک از ایشان دفاع می‌کنند باوزیر دستشان توی یک کاسه هست.مادیگر دولت و مجلس انقلابی نمی‌خواهیم تاهمینجا بس است این همه ظلم ستمی ک در حق مردم شده این جمهوری راتضعیف کردید مردم را بیچاره کردید روز حساب نزدیک است
  • مهدی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    0 0
    سلام، مردم تا کی صبر کنند تا برنامه های این وزیر به سرانجام برسد!؟ در این مدت حتماً قیمت پراید از نیم میلیارد می زنه بالاتر! چون تاثیر دلال در این جامعه از تاثیر وزیر بیشتر است! مردم یک چیز ملموس می خواهند. آمار دادن و عدد دادن آسان است ولی در عمل چطور؟ قیمت اکثر خودروها از نیم میلیارد زده بالاتر! چه عملکرد موفقی این وزیر داشته!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس