کد خبر 1484675
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
دندانپزشکی

متخصص جراحی دهان و فک و صورت، با انتقاد از عدم حمایت بیمه ها از درمان با ایمپلنت، گفت: حمایت بیمه ها از خدمات دندانپزشکی در حد "هیچ" است.

به گزارش مشرق، محمدعلی آسایش، افزود: قیمت گذاری ایمپلنت‌ها، فاکتورهای متفاوتی را شامل می‌شود که بستگی به کیفیت مواد، تسلط اپراتور و تجربه کاری دارد.

وی با اشاره به وارداتی بودن تمامی مواد و قطعات ایمپلنت، ادامه داد: با توجه به واردات ایمپلنت، قیمت‌ها مدام در نوسان است و شرکت‌های داخلی نیز تا حدی می‌توانند نوسانات بازار ایمپلنت را مدیریت کنند.

دبیر اجرایی بیستمین کنگره بین‌المللی جراحان دهان و فک و صورت ایران، با عنوان این مطلب که هزینه‌های درمان با ایمپلنت در ایران خیلی پایین‌تر از میانگین جهانی است، افزود: اما همین هزینه‌ها نیز برای اکثریت جامعه قابل پرداخت نیست و از همین رو، بیمه‌ها باید وارد گود قیمت گذاری شوند تا بیماران بیشتری از درمان ایمپلنت استفاده کنند.

آسایش گفت: حمایت‌های بیمه‌ای باید به گونه‌ای باشد که ایمپلنت دیگر به عنوان یک درمان لوکس و لاکچری مطرح نشود.

این متخصص جراحی دهان و فک و صورت، با تأکید بر کارآمدی درمان با ایمپلنت، تصریح کرد: درمان ایمپلنت، منجر به بهبود کیفیت زندگی افرادی می‌شود که از خرابی دندان‌ها رنج می‌برند.

وی افزود: متأسفانه بیمه‌ها بسیاری از خدمات درمانی در حوزه دندانپزشکی را پوشش نمی‌دهند و اینگونه می‌توان گفت که خدمات بیمه‌ها در حد "هیچ" است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس