بزرگراه شهید صیاد جنوب مسدود شد/ پیشنهاد مسیر جایگزین

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به دلیل عملیات عمرانی میدان سبلان، بزرگراه صیاد شیرازی به سمت جنوب مسدود است.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی اصغر شریفی افزود: ضلع جنوب میدان سبلان و ورودی به بزرگراه صیاد به جنوب به دلیل عملیات عمرانی توسط شهرداری تهران مسدود شده است و رانندگانی که قصد تردد به این مسیر را دارند می‌بایست از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده نمایند.

وی ادامه داد: مسیر جایگزین برای ورود به صیاد جنوب از مسیر میدان سبلان به شمال، ورودی به صیاد رسالت غرب و ادامه مسیر به صیاد جنوب می‌باشد.

سرهنگ شریفی گفت: رانندگانی هم که قصد ورود به خیابان سبلان و ادامه آن را دارند می‌بایست از مسیر خیابان قدوسی دورگرد گوهری که به همین منظور احداث گردیده است استفاده و تردد نمایند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: این عملیات عمرانی جهت حذف تداخل بار ترافیکی در این مسیر در حال احداث می‌باشد که با تکمیل و بهره برداری دو زیرگذر و یک روگذر احداث و جریان ترافیک در این محدوده به شکل قابل توجهی بهبود می‌یابد.

وی بیان داشت: تیم‌های منطقه ۷ پلیس راهور تهران بزرگ نیز از ابتدای شروع این عملیات عمرانی در محل حاضر و مشغول هدایت خودروها به مسیرهای جایگزین و روان سازی ترافیک هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس