کد خبر 1484930
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
پاسخ ناامید کننده به یک سوال مهم؛ VAR چه زمانی وارد ایران می شود؟

بر اساس اعلام یکی از ناظران داوری تجهیزات کمک داور ویدیویی مشخص نیست چه زمانی وارد ایران می شود و بعید است در فصل آتی شاهد بهره برداری از این تکنولوژی در استادیوم های فوتبال ایران باشیم.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال تا اکنون ده ها جلسه برای ورود تجهیزات کمک داور ویدیویی به ایران برگزار کرده است. این نشست پیش از اینکه مهدی تاج به بهانه قلب درد ساختمان سئول را ترک کندt آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد اما مشخص نست چه زمانی وارد ایران خواهد شد!

فدراسیون فوتبال پیش تر وعده داده بود از اواخر فصل جاری مقدمات حضور VAR را در استادیوم های فوتبال ایران را مهیا خواهد کرد اما در فاصله ۳ هفته مانده به پایان فصل هیچ اقدامی عملی در این زمینه انجام نشده است. یکی از ناظران داوری که از ما درخواست کرده نامش در مصاحبه به میان نیاید، پیرامون ورود VAR به استادیوم های فوتبال ایران گفت: این زمان نامشخص است.

او در پاسخ به این سوال که آیا می توانیم نسبت به بهره برداری از تکنولوژی کمک داور ویدیویی در استادیوم های ایرانی در فصل آینده خوش بین باشیم؟ گفت: بعید می دانم.

این ناظر داوری هم چنین هزینه تجهیز کمک داوری ویدئویی در همه استادیوم های لیگ برتر را کمتر از ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد کرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    0 1
    یکی می مرد ز درد بی نوای یکی می گفت خانم زردک می خواهی فکر گرونی و تورم و بی کاری جوان‌ها را بکنید این درد نبود وی ا آر دغدغه ی یه مشت فوتبالیست که میلیارد میاد تو جیبشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس