فرش قرمز اینتر برای قهرمانی ناپولی/ چشمک سهمیه لیگ قهرمانان به نراتزوری

تیم فوتبال اینتر با برتری برابر لاتزیو مقدمات قهرمانی ناپولی در سری آ را فراهم کرد.

به گزارش مشرق، در اولین دیدار از روز سوم هفته سی و سوم سری آ ایتالیا، تیم فوتبال اینترمیلان در دیداری خانگی در ورزشگاه سن سیرو، از ساعت ۱۴ میزبان لاتزیو مدعی بود که در نهایت با نتیجه ۳ بر یک در این مسابقه به برتری رسید تا شانس کسب سهمیه اروپایی برای نراتزوری پررنگ‌تر شود.

اینتر که در حال حاضر در بین چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد، با توجه به نتایج سینوسی که در لیگ گرفته، برای کسب سهمیه اروپایی نیاز مبرم به امتیازات این جدال خانگی داشت.

لاتزیو رده دومی هم برای اینکه قهرمانی ناپولی را به تاخیر بیاندازد دنبال سه امتیاز این مسابقه بود.

دو تیم در شرایطی پای به زمین گذاشتند که در ابتدا دنبال محک زدن یکدیگر بودند. با این حال ابتدا هنریک میختاریان در دقیقه ۲۷ برای نراتزوری گلزنی کرد اما داور پس از چک کردن VAR گل این ستاره ارمنستانی را مردود اعلام کرد تا بازی با تساوی دنبال شود اما تنها سه دقیقه بعد لاتزیو دروازه میزبان را باز کرد.

فرش قرمز اینتر برای قهرمانی ناپولی/ چشمک سهمیه لیگ قهرمانان به نراتزوری

در دقیقه ۳۰ اندرسون روی اشتباه فاحش آچربی دروازه اینتر را باز کرد تا شاگردان مائورتیزیو ساری پیش بیافتند.

در ادامه اینتر سرتاپا حمله شد تا نتیجه را جبران کند. در دقیقه ۷۸ اما لائوتارو مارتینز که به عنوان بازیکن جایگزین به زمین آمد روی پاس دیدنی لوکاکو بازی را به تساوی کشاند.

فرش قرمز اینتر برای قهرمانی ناپولی/ چشمک سهمیه لیگ قهرمانان به نراتزوری

پنج دقیقه بعد رابین گوزنس که او هم به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود، باز هم روی پاس لوکاکو برای تیم اینزاگی گلزنی کرد تا اینتر با تعویض‌های طلایی مربی خود بازی را برگرداند. این بازیکن پس از تعویضش مصدوم شد و زمین را ترک کرد.

فرش قرمز اینتر برای قهرمانی ناپولی/ چشمک سهمیه لیگ قهرمانان به نراتزوری

در دقیقه ۹۰ نیز روی اشتباه دفاع لائوتارو گل سوم را هم به ثمر رساند تا خیال اینتر بابت برتری در این دیدار راحت شود.

با این نتیجه اینتر ۵۷ امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد تا شانس کسب سهمیه را داشته باشد. لاتزیو هم با ۶۱ امتیاز در رده دوم باقی ماند.

با توجه به شکست لاتزیو، ناپولی در صورت برتری در بازی امشب مقابل سالرنیتانا شیش هفته مانده به پایان بازی‌ها جشن قهرمانی را خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس