ناآرامی در اردوی بانوی پیر/ بازیکنان از سرمربی ناراضی هستند

گزارش‌هایی از نارضایتی بازیکنان یوونتوس از سرمربی این تیم منتشر شده است.

به گزارش مشرق، بازیکنان تیم یوونتوس به دلیل شیوه مربی‌گری و همچنین تاکتیک‌های ماسیمیلیانو آلگری، از سرمربی خود ناراضی هستند.

یوونتوس در فصل عجیب و غریبی که در حال سپری‌کردن است و با رفت و برگشت ۱۵ امتیاز خود، هم‌اکنون در رتبه سوم جدول سری آ قرار دارد و همچنین جزو چهار تیم پایانی لیگ اروپاست.

با این حال، یوونتوس سه بازی اخیر خود در لیگ را شکست خورده و از جام حذفی هم با شکست مقابل اینتر، رقیب دیرینه خود، از این رقابت‌ها کنار رفته است.

این شرایط باعث شده شکاف میان بازیکنان و کادر فنی ایجاد شود، به نحوی که یک بازیکن یوونتوس که نخواست نامش فاش شود به روزنامه کوریره دلا سرا خبر داده آن‌ها احساس می‌کنند از نظر بدنی متلاشی هستند.

این ستاره تیم یوونتوس می‌گوید: با تغییر ترکیب در هر بازی و هر زمان، ما در پیدا کردن یک شیوه بازی، دچار مشکل هستیم و از لحاظ بدنی و فیزیکی هم متلاشی هستیم.

مکس آلگری در طول این فصل و بدون توجه به نتیجه بازی‌ها، بارها ترکیب تیمش را دستخوش تغییر کرده و این مسئله به نظر می‌رسد به مذاق بازیکنان خوش نیامده است.

روزنامه دیلی میل نیز نوشته در حالی که آلگری تا ۲ سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد، اما نام‌هایی نظیر آنتونیو کونته و زین‌الدین زیدان در تورین و نزدیکی نیمکت بانوی پیر فوتبال ایتالیا شنیده می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس