کد خبر 1597016
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹

به گزارش مشرق، مازیار شکوری، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

فلسطینی ها و حماس از ابتدای طوفان الاقصی بازی رسانه ای و تبلیغاتی را هم به خوبی به پیش برده اند. فلسطینی ها شناخت بسیار جالبی از لایه های جامعه اسرائیل و بحران های موجود در آن دارند. هر وقت یک حرفی میگویند که منجر به جنجال در داخل اسرائیل می شود. چند روز قبل کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل پس از حملات ایران، نتانیاهو را با عنوان "آقای ایران" مسخره کرده بود و گفته بود:

"پس از حمله ایران، فلسطینی ها در سواحل غزه شنا میکنند و احتمالا روزهای آینده یحیی سنوار هم در سواحل غزه آفتاب خواهد گرفت"

الان سنوار و فلسطینی ها برای ایجاد داستانی جدید به جهت تبلیغاتی در داخل جامعه اسرائیل کار جدیدی انجام داده اند. یحیی سنوار علنا در میان میلیشیاهای حماس ظاهر شده است. قرار بود اسرائیل یحیی سنوار را بیابد و دستگیر کند اما با این حرکت، حماس اسرائیل و نتانیاهو را تحقیر و به همه گفتند اسرائیل نتوانسته است تونل ها و سنوار را بیابد. اکنون بحرانی جدید در داخل جامعه اسرائیل ایجاد خواهد شد. حسابی دارند با روان جامعه اسرائیل بازی میکنند. به جامعه اسرائیل القا می کنند دستگاه نظامی و امنیتی اسرائیل بسیار ضعیف است.

بحرانی جدید در داخل جامعه اسرائیل

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    2 1
    مرگ بر اسراییل
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      0 0
      عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .ــــ سنت الهی است: مستکبران تاریخ ؛ توسط ضعیفترین مخلوقات نابود شوند. نمرود که ادعای خدایی می نمود و می گفت انا احیی و امیت ؛ بوسیله کوچکترین موجود زنده شناخته شده آنزمان یعنی پشه ـــ و فرعون که عربده می زد انا ربکم الاعلی توسط شل ترین موجود دنیا یعنی آب ـــ آمریکا نیز توسط ضعیفترین کشورها (چه از لحاظ GDP ؛ چه از لحاظ نظامی و چه از لحاظ رسانه و تبلیغات) یعنی به قول روح الله: پابرهنگان زمان: غزه و یمن ـــ عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .
  • یزدان DK ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    1 1
    خخخخخ شب دراز است و قلندر بیدار تک تک ظالمان به سزای اعمالشون میرسند
  • حاجی IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 0
    چرا دست گروگان رو قطع کردند این وحشی ها؟
  • حاجی IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 0
    چرا دست گروگان رو قطع کردند این وحشی ها؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس