کد خبر 1485167
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
خوشحالی بی‌مورد کار دست کلوپ داد

یورگن کلوپ خوشحالی‌ پس از گلزنی‌اش برابر تاتنهام را بی‌مورد توصیف کرد؛ خوشحالی‌ای که در نهایت باعث آسیب‌دیدگی‌اش نیز شد.

به گزارش مشرق و به نقل از ساکرنت، در جذاب‌ترین دیدار هفته، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تاتنهام بود که در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی سه بار توسط کرتیس جونز، لوئیس دیاز و محمد صلاح از روی نقطه پنالتی به گل رسید. در نیمه نخست کین، یکی از گل‌ها را جبران کرد و سون در نیمه دوم اختلاف را به حداقل رساند. در دقیقه ۳+۹۰ ریچارلیسون بالاخره موفق شد اولین گلش را با پیراهن تاتنهام در لیگ برتر به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند. این پایان ماجرا نبود و روی اشتباه لوکاس مورا، دیوگو ژوتا با به ثمر رساندن گل چهارم، شاگردان کلوپ را پیروز این ماراتن دیدنی کرد.

یورگن کلوپ پس از گل چهارم لیورپول به‌سرعت به سمت داور چهارم دوید و شروع به خوشحالی کرد که پس از این حرکت پایش را گرفت و نشان داد که مصدوم شده است.

او در پایان بازی گفت: گل سوم تاتنهام خطا بود. آنها چگونه می‌توانند روی محمد صلاح خطا کنند و داور متوجه نشود؟ این داور قبلا هم علیه ما سوت زده بود و من سابقه او را می‌دانم. واقعاً نمی‌دانم او چه چیزی علیه ما دارد. او گفته است که هیچ مشکلی وجود ندارد اما این نمی‌تواند درست باشد. او چگونه به من نگاه می‌کند و این حرف را می‌زند؟ این را اصلا درک نمی‌کنم ولی قبول دارم خوشحالی گل من غیر ضروری بود.

گری نویل واکنش نشان می‌دهد

گری نویل، کارشناس شبکه تلویزیونی اسکای، نظر دیگری درباره این خوشحالی داشت. او ادعا کرد که سرمربی سابق بوروسیادورتموند به خاطر نحوه واکنش به گل پیروزی تیمش باید از زمین اخراج می‌شد. نویل در صحبت با اسکای‌اسپورت گفت: یورگن کلوپ باید به خاطر کاری که در قبال داور چهارم انجام داد از بازی اخراج می‌شد.

در جدول منچسترسیتی با ۷۶ امتیاز و یک بازی کمتر از آرسنال در رده نخست است و آرسنال با ۷۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد. تیم‌های نیوکاسل، منچستریونایتد و لیورپول نیز به ترتیب با ۶۵، ۶۳ و ۵۶ امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم هستند.

مطمئناً لیورپول برای راهیابی به جمع چهار تیم برتر شانس زیادی نخواهند داشت ولی کلوپ پیش از این کارهای غیر ممکنی را انجام داده است و لیورپول می‌تواند بازی‌های باقیمانده را ببرد و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس