لیگ برتر انگلیس| برد دیدنی لیورپول مقابل تاتنهام در دقیقه 96/ بازگشت اسپرز در نیمه دوم کامل نشد!

در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لیورپول در یک دیدار جذاب و دیدنی مقابل تاتنهام به برتری رسید.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های لیورپول و تاتنهام در چارچوب هفته سی‌چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۹ امروز یکشنبه در ورزشگاه آنفیلد با قضاوت پل تیرنی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر ۳ لیورپول به پایان رسید.

فیلم/ نهایت هیجان در آنفیلد؛ خلاصه بازی جذاب لیورپول ۴ - تاتنهام ۳

انگیزه لیورپول برای برتری در این دیدار بسیار بالا بود زیرا آن‌ها می‌توانستند شانس خود را برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ افزایش دهند. همچنین شاگردان کلوپ در صورت کسب سه امتیاز، از تاتنهام پیشی گرفته و به رتبه پنجم جدول صعود می‌کردند.

لیورپول بازی را طوفانی آغاز کرد و موفق در همان ۵ دقیقه ابتدایی دیدار ۲ بار دروازه تاتنهام را باز کند. در دقیقه ۳، الکساندر آرنولد پاس زیبایی به تیر دوم ارسال کرد و کرتیس جونز که کاملاً رها شده بود، با خونسردی و ضربه‌ای دقیق گل اول لیورپول را به ثمر رساند.

گل دوم هم ۲ دقیقه بعد دوباره با فراری از جناح راست و این بار روی ضربه تماشایی لوئیز دیاز که تازه از مصدومیت به زمین‌ها بازگشته، وارد دروازه تاتنهام شد.

در دقیقه ۱۴ نیز بعد خطای رومرو روی کودی خاکپو، لیورپول سومین گل خود را هم از روی نقطه پنالتی توسط محمد صلاح وارد دروازه تاتنهام کرد تا برخی از هواداران این تیم که به آنفیلد آمده‌ بودند، اقدام به ترک ورزشگاه کنند.

در دقیقه ۳۹ هری کین موفق شد روی ارسال ایوان پریشیچ توپ را از بین پاهای آلیسون به گل تبدیل کند تا یکی از گل‌های خورده تاتنهام را جبران کند.

تاتنهام با گل‌های سون هیونگ مین در دقیقه ۷۷ و ریچارلیسون در دقیقه ۳+۹۰ موفق شد به شکل رویایی بازی را به تساوی بکشاند و در این دیدار کامبک کند اما این پایان کار نبود و دیگو ژوتا موفق شد در دقیقه ۵+۹۰ گل چهارم را برای لیورپول به ثمر برساند و در نهایت این دیدار زیبا و تماشایی با برتری ۴ بر ۳ لیورپول به پایان رسید.

با این نتیجه لیورپول با ۵۶ امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت و در مقابل تاتنهام با ۵۴ امتیاز در رتبه ششم ایستاد.

لیورپول با ۵۶ امتیاز به مکان پنجم صعود و تاتنهام با ۵۴ امتیاز به رده ششم سقوط کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس