لیگ برتر| شکست سنگین آرسنال مقابل منچسترسیتی/ گواردیولا به قهرمانی نزدیک‌تر شد

تیم فوتبال منچسترسیتی در هفته سی‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس توانست آرسنال را شکست دهد.

به گزارش مشرق، در هفته سی‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد مقابل هم قرار گرفتند. در این بازی که به نوعی نبرد قهرمانی هم محسوب می‌شد تیم فوتبال منچسترسیتی توانست با نتیجه ۴ بر یک از سد حریف خود عبور کند تا رویای قهرمانی توپچی‌ها کمرنگ شود.

گل‌های منچسترسیتی را دی بروینه (۲ گل)، استونز و هالند به ثمر رساندند و تک گل آرسنال را هم هولدینگ وارد درواره سیتیزن‌ها کرد. به این ترتیب شاگردان پپ گواردیولا به ۲ امتیازی آرسنال در صدر جدول رسیدند.

رویای قهرمانی توپچی‌ها از دست رفت

این نتیجه در حالی رقم خورد که منچسترسیتی هر ۱۲ دیدار اخیر برابر آرسنال را پیروز شده بود. این تیم هر ۸ مسابقه اخیر برابر آرسنال در ورزشگاه خانگی را پیروز شده بود. پپ گواردیولا برای بیستیمن بار در دوران حرفه‌ای خود به عنوان سرمربی، آرسنال را شکست داد.

در دیگر دیدارهای این هفته چلسی با لمپارد هم بازنده شد. این تیم در هفته سی‌وسوم مقابل برنتفورد قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب حریف خود شد. سامان قدوس، بازیکن تیم برنتفورد در این مسابقه نتوانست برای تیمش به میدان برود.

لیورپول هم در این هفته توانست با نتیجه ۲ بر یک از سد وستهام عبور کند. ناتینگهام فارست هم با نتیجه ۳ بر یک برایتون را شکست داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس