خودمان هم نمی‌دانیم چه بلایی سرمان آمده است!

مهاجم انگلیسی چلسی گفته هم‌تیمی‌هایش از نتایج این فصل گیج و سردرگم هستند.

به گزارش مشرق، «رحیم استرلینگ» مهاجم چلسی می‌گوید حتی بازیکنان این تیم هم نمی‌توانند پاسخ‌هایی برای عملکرد فاجعه‌بار خود در این فصل پیدا کنند اما با حضور یک سرمربی مناسب در استمفوردبریج، می‌توانند اوضاع را تغییر دهند.

شکست چهارشنبه شب ۲ بر صفر چلسی در خانه مقابل برنتفورد، آن‌ها را در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی لیگ جزیره نگه داشت. آبی‌های لندن به‌رغم هزینه ۶۰۰ میلیون پوندی برای خرید بازیکن، در حال تجربه بدترین فصل خود از فصل ۱۹۹۴-۱۹۹۳ هستند که در آن در رده چهاردهم قرار گرفتند.

استرلینگ در مصاحبه اختصاصی با نشریه «سان» درباره اوضاع چلسی در این فصل می‌گوید: ما وقتی از زمین مسابقه خارج می‌شویم، ناامید و عصبانی هستیم. بعضی وقت‌ها ما پس از پایان بازی به رختکن می‌رویم و به در و دیوار نگاه می‌کنیم چراکه واقعاً نمی‌توانیم متوجه شویم چه اتتفاقی افتاده است.

مهاجم ملی‌پوش انگلیسی که در تابستان و با مبلغ ۴۷ میلیون پوند از تیم منچسترسیتی راهی لندن شده است، درباره سرمربی آینده چلسی می‌گوید: ما باید به مسیر درست نگاه کنیم و اینکه چه کسی به عنوان سرمربی تیم انتخاب می‌شود و تیم را برای آینده می‌سازد.

چلسی که در این فصل چهار سرمربی را به خود دیده، هم‌اکنون «فرانک لمپارد» را روی نیمکت خود می‌بیند.

گفته می‌شود مذاکرات سران این باشگاه با «مائوریسیو پوچتینو» سرمربی آرژانتینی پیشین تیم‌های تاتنهام و پاری‌سن‌ژرمن مثبت بوده و او به احتمال زیاد سرمربی جدید آبی‌های لندن خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس