کد خبر 1484692
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
ولخرجی‌های مالک آمریکایی کار دست چلسی داد!

باشگاه چلسی مجبور شده تا برای فصل آینده ۳۰ درصد از حقوق بازیکنانش را کاهش دهد.

به گزارش مشرق، چلسی در ۵ بازی گذشته فقط باخته و در شرایطی بسیار اسف‌بار به سر می‌برد.آمدن لمپارد هیچ کمکی به این تیم نکرد و همین باعث شده تا اوضاع در استفموردبریج بسیار سخت دنبال شود. آن‌ها هزینه زیادی به ثبت رساندند ولی هیچ موفقیتی بدست نیاوردند. نرسیدن آن‌ها به لیگ قهرمانان اروپا برایشان بسیار گران تمام شده و برای همین انتظار می‌رود اتفاقات در این تیم برای فصل آینده تغییر کند.

سایت اتلتیک گزارش داد که بیشتر بازیکنان چلسی برای فصل آینده باید ۳۰ درصد از قراردادشان را کاهش دهند. این تیم به دلیل عدم راه‌یابی به لیگ قهرمانان اروپا و همچنین رسیدن به رقابت‌های اروپایی با مشکل مالی روبه‌رو است و برای همین، کاهش دستمزد در دستور کار قرار گرفته است.

ولخرجی‌های مالک آمریکایی کار دست چلسی داد!

رسانه انگلیسی گزارش داد که این سیاست پس از خرید استرلینگ و کولیبالی در تیم ایجاد شده و باشگاه تصمیم دارد بسیاری از ضررهای خود را با این سیاست جبران کند.

باشگاه چلسی در پنجره تابستانی و زمستانی امسال زیر نظر مالکیت تاد بولی بیش از ۵۵۵ میلیون پوند برای خرید بازیکن هزینه کرد که یک رکورد عجیب و غریب در دنیای محسوب می‌شود.

این تیم تنها توانست ۶۸ میلیون پوند با فروش بازیکن را جبران کند و به صورت خالص نزدیک به ۴۸۷ میلیون پوند برای جذب بازیکن هزینه کرده است.

ولخرجی‌های مالک آمریکایی کار دست چلسی داد!

تیاگو سیلوا، پس از شکست مقابل رئال مادرید یکی از مشکل بزرگ تیم را تعداد نفرات زیاد ترکیب دانست و مدعی شد که رختکن چلسی برای این میزان بازیکن جا ندارد!

برای همین انتظار می‌رود در تابستان امسال چندین بازیکن چلسی به فروش برسند که از مهمترین آن‌ها می‌توان به کانته، آزپیلیکوئتا و چند ستاره دیگر اشاره کرد.

البته ژوائو فلیکس در تابستان به مادرید بازمی‌گردد ولی چلسی قصد دارد قرارداد قرضی او را تمدید کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس