سلامی- نمایه

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به طرح ۵۰ در ۵۰ که از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به دولت سیزدهم ارائه شد گفت: تاکنون بیش از ۳۰ طرح در مدت کمتر از یک سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: امروز دشمن در صفحه شطرنج سیاسی خود همه مهره‌های ممکن را همزمان در حداکثر ظرفیت ممکن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و این انقلاب شکوهمند به میدان آورده است. مهره‌های این شطرنج همه با هم در حال عمل هستند و این بدان معناست که این ملت چقدر با شکوه‌اند، چقدر قوی و با استقامت‌ هستند، چقدر مستحکم و با صلابت‌اند که در این آوردگاه بی‌نظیر، چنین موفق و درخشان در حال هنرنمایی و قدرت‌نمایی هستند.

وی افزود: ما امروز در اثنای یک جنگ، در حال ساختن پایه‌های یک تمدن هستیم. نمی‌توانیم کشوری را بیابیم که در حالی که همه با او در جنگ هستند، کشورش را می‌سازد. جنگ و ساختن را با هم پیش می‌برد. جنگ او را از ساختن و قوی شدن باز نمی‌دارد و هیچ بازدارنده‌ای علیه این ملت عمل نمی کند.

سرلشکر سلامی با اشاره به تقشه های شوم اخیر استکبار جهانی علیه نظام و ملت عظیم الشان ایران، خاطرنشان کرد: دشمن با محاسبات خود، با اقتدار از فروپاشی نظام ما سخن می‌گفت و همه نیروهای خود را به میدان آورده بود اما امروز ما شاهد درخشش، اقتدار و روح افتخار و شکوه این ملت در تمام عرصه‌ها هستیم. رویاهایی که دشمن برای ما دیده بود باطل شد و آنچه که در مورد ما می‌اندیشید به خود او بازگشت و در صحنه ای معکوس ملت ایران درخشید و این درخشش ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تحریم اقتصادی علیه ملت ایران با مقیاس جهانی فعال است،افزود: نکته بارز و مشهودی که در این مسأله وجود دارد حرکت بدون توقفی است که ما در ساختن ایران عزیز داریم و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نقطه مرکزی و کانونی این درخشش است و اجازه نداده هیچ یک از کارگاه‌ها، طرح‌ها و پروژه‌هایی که همه مفاهیمی بلند از عزت، سربلندی، حماسه، افتخار، آبرومندی و حیثیت جهانی برای ما تولید می‌کند از حرکت باز بماند.

فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به مدیران و مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: شما هم در قلب این ماجرا حضور دارید. یک تاریخ را می‌سازید و برای ساختن یک ایران باشکوه و یک ایران قوی عمل می‌کنید.

سرلشکر سلامی گفت: همه می‌دانیم اگر وابسته باشیم تسلیم می‌شویم. وابستگی مقدمه تسلیم شدن است. اگر ما ایران را نسازیم هرگز دیگران ایران را نخواهند ساخت. منطق بیگانه درباره ما همیشه دشمنی بوده است؛ اما از روزی که این کشور به دست ملت افتاد و از غرب باز پس گرفته شد و جوانان ایرانی، پاک، مسلمان و صاحب اراده ایرانی وارد صحنه سازندگی این کشور شدند این نمادهای زیبای استقلال و عظمت کار ایرانی ظاهر شد.

وی با اشاره به پروژه‌های اجراشده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در گستره جغرافیایی کشور اظهار کرد: شما به صورت روزانه سیمای کشور را تغییر می‌دهید. نرخ تغییر در این کشور به روز است. این مملکت هر روز جلو می‌رود و خوشبختانه هیچ روزی به عقب باز نمی‌گردد و رجعتی وجود ندارد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ارتجاع متعلق به ما نیست مربوط به آن‌هایی است که به دشمن دل داده‌اند ولی شما هر روز پیش می‌روید و هر روز یک پروژه بزرگ را افتتاح می‌کنید.

سرلشکر سلامی با اشاره به طرح ۵۰ در ۵۰ که از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به دولت سیزدهم ارائه شد، تصریح کرد: در طرح ۵۰ در ۵۰ قرار بود به مدت یک سال، هر هفته، یک طرح بزرگ به همت قرارگاه به بهره‌برداری برسد تاکنون بیش از ۳۰ طرح در مدت کمتر از یک سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: این قرارگاه که با نام مبارک پیامبر اعظم(ص) زینت یافته است واقعاً با همان روح و معنایی که از خُلق عظیم نبوی الهام می‌گیرد برای مومنان مباشر رحمت است و برای ایران‌زمین پیام‌آور ساختن است.

فرمانده کل سپاه در پایان با اشاره به کلام شهید سلیمانی درباره قرارگاه خاطرنشان کرد: آن شهید بزرگوار فرمود این قرارگاه فقط ثروت تولید نمی‌کند. او درست گفت؛ قرارگاه اعتماد، امید، عزت و سربلند تولید می‌کند و حماسه می‌آفریند. ثروت اصلی ما این عناصر است. وقتی پالایشگاهی افتتاح می‌شود نیروگاهی به بهره‌برداری می‌رسد یا سدی افتتاح می‌شود پایه‌های رشد این جامعه شکل می‌گیرد اما این پالایشگاه و نیروگاه تجسم عزت، فداکاری و بیعت ما با این مردم و تجسم توانایی دین در اداره جامعه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس