سردار نقدی

کارنامه انقلاب اسلامی درخشان است، شما اگر همه مولفه‌های رفاه را با هم تلفیق کنید، امید ایجاد می‌شود. طبق آمارهای ارائه شده در ۲۲ سال گذشته امید به زندگی در ایران افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده کل سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت روز استاد و هفته عقیدتی و سیاسی در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله درباره ترور شهید مطهری گفت: این ترور توسط آمریکا و با دایره اطلاعات بسیار محدود انجام شد، زیرا شخصیت‌های زیادی بودند که مردم آنها را به عنوان چهره‌های انقلاب می‌شناختند و می‌توانستند این اشخاص را مورد هدف قرار دهند، اما به دلیل اطلاعات ناکافی‌شان نتوانستند آنها را شناسایی کنند.

وی در ادامه درباره زنجیره ترورها توضیح داد و افزود:‌ زنجیره ترورها همچنان ادامه دارد. همیشه متفکران بزرگ انقلاب مورد هدف قرار می‌گیرند، زیرا بزرگ‌ترین رکنی که انقلاب به آن وصل است، اسلام است. این انقلاب دارای دو رکن اساسی؛ یعنی اسلام و وحدت مردم است. کشورهای غربی رکن ما را هدف قرار داده‌اند، زیرا هیچ چیزی بالاتر از اسلام نیست. ما در جامعه اسلامی بالاتر از قرآن و خدای متعال نداریم و این بزرگ‌ترین سرمایه ماست زیرا هیچ نقص و عیبی در آن وجود ندارد.

معاون هماهنگ‌کننده کل سپاه پاسداران درباره تفکرات جامعه غرب اظهار داشت: غربی‌ها ۳۰۰ سال فرصت داشتند بدون مزاحمت تفکر خود را پیاده کنند، زیرا نه کسی آنها را تحریم کرد، نه شخصیتی از آنها مورد ترور قرار گرفت. جامعه اروپا و آمریکا امروز در اوج فساد و ناامنی هستند. آنها با اینکه دارای بزرگ‌ترین ارتش‌ها در جهانند، باز هم شکست خورده‌اند و این از ضعف مدیریتی و نداشتن بهره‌برداری درست نشأت می‌گیرد.این همه ضعف و فساد نتیجه چندصد سال پیاده کردن تفکر غرب با دست باز بوده است.

وی افزود: اما ما فقط ۴۴ سال با دستان بسته وقت داشتیم تا به دستاوردهای بزرگ انقلاب برسیم. جوامع غربی یک روز ما را از توطئه خودشان معاف نگذاشتند. یک روزی در کشور ما از تهی‌دست‌ترین کشورها مانند بنگلادش پزشک وارد می‌شد، اما امروزه دارای سرمایه پزشکی در کشورمان هستیم. ما در این سال‌ها توانستیم یک کشور بی‌سواد را به کشور ماهواره‌دار برسانیم.

سردار نقدی گفت: ما الان در وضعیتی هستیم که بعضی از اداره‌ها نمی‌توانند حوزه خود را به درستی مدیریت کنند. علت این ضعف این است که نتوانسته‌ایم در بعضی از حوزه‌ها دستورات اسلام را به درستی پیاده کنیم. رهبر معظم انقلاب بسیار تأکید کردند تا میزان تولید را در کشور افزایش دهیم و میزان واردات را کم کنیم. اگر امروزه در صنعت تجهیزات پزشکی و دارو به مشکل برخوردیم، به خاطر این است که صحبت‌های رهبر معظم انقلاب را به خوبی گوش نکرده‌ایم. اگر بخواهیم واقع‌بینانه نگاه کنیم، در اجرای بیانات ولایت فقیه ضعیف عمل کرده‌ایم، اگر همت قوی پشت این بیانات باشد، ظرف دو ماه محصولات ما وارد بازار می‌شود.

وی در ادامه مطرح کرد: ما می‌توانیم ۱۰ برابر نیاز کشورمان پزشک تربیت کنیم و آنها را در منطقه صادر کنیم. کارنامه انقلاب اسلامی درخشان است، شما اگر همه مولفه‌های رفاه را با هم تلفیق کنید، امید ایجاد می‌شود. طبق آمارهای ارائه شده در ۲۲ سال گذشته امید به زندگی در ایران افزایش یافته و این کارنامه درخشان انقلاب اسلامی است.

سردار نقدی در پایان گفت: غربی‌ها نیاز دارند که تصویر زشتی از جامعه و خیابان‌های ما به نمایش بگذارند تا کارنامه درخشان انقلاب اسلامی را زشت جلوه دهند. اما ما با دست‌های بسته توانسته‌ایم به این کارنامه درخشان برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 2
    حق حق این است که در عمل به فرامین ولی فقیه ضعیف عمل شده است. مشکل جدی ما در همه زمینه‌ها فقط همین نکته ظریف است عمل ضعیف به اوامر قوی و قدرت آفرین امام خامنه‌ای . بیایید مرور کنیم امام خامنه‌ای چه زمانی سخن از تهاجم فرهنگی و بعد شبیخون فرهنگی گفتند ؟ اوایل دههٔ هفتاد. حضرت آقا چه زمانی از اشرافیت و دنیازدگی و چرب و شیرین دنیا حرف زده و مسئولان را از آن بر حذر داشتند ؟ دههٔ هفتاد. امام خامنه‌ای کی از مبارزه با فساد حرف زده و همه را به مبارزه با فساد خواندند ؟ دههٔ هشتاد . ولی فقیه کی نهیب زدند به ولنگاری فضای مجازی ؟ دههٔ نود! حضرت آقا از کی به رشد تولید ، مبارزه با تورم ، سامان دهی ارز ، ارزش قائل‌ شدن به کار و کارگر و..‌دههٔ هشتاد ، کی ایشان به حقوق نجومی حمله برده آن را حرام و جرم دانستند ؟ کی به رعایت عفاف و حجاب تأکید و مراقبت همگانی را از آن خواستند و...همگی این موضوعات جدی ، مطالبات از سه دهه پیش امام خامنه‌ای بود اما در عمل آن چه اتفاق افتاد ، بی عملی مسئولان یا عمل ضعیف بود ! و اگر به هشدارهای این آقای خردمند و مهربان توجه جدی می شد والله ما مشکلی نداشتیم. و باز اگر توجه جدی شود مشکلی نخواهیم داشت . سلامتی و طول عمر امام خامنه ای صبوات.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس