کد خبر 1485498
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
پاداش 675 میلیاردی در انتظار هافبک تیم ملی ایران در امارات

هافبک ملی پوش کشورمان در یک قدمی قهرمانی در لیگ امارات قرار دارد.

به گزارش مشرق، احمد نوراللهی هافبک ملی پوش کشورمان در این فصل هم مثل سال گذشته برای شباب الاهلی دبی در لیگ امارات بازی می کند. ستاره سابق پرسپولیس در یک قدمی قهرمانی در امارات قرار دارد.

شباب الاهلی از هفته باقی مانده به اتمام لیگ امارات تنها نیاز به ۳ امتیاز دارد تا قهرمانی اش را جشن بگیرد. نکته جالب پاداش نجومی سازمان لیگ امارات برای تیم قهرمان است.

پاداش میلیاردی در انتظار لژیونر ایران در امارات

طبق گزارش سایت «دبی اسپورت» سازمان لیگ پاداش قهرمان لیگ را امسال به ۴۵ میلیون درهم( تقریبا ۲۷۵ میلیارد تومان) افزایش داده است. شباب الاهلی هفته آینده مقابل بنی یاس بازی دارد و در صورت برنده شدن در این دیدار نوراللهی جام قهرمانی لیگ امارات را بالای سر خواهد برد. از این پاداش نجومی برای قهرمانی سهم زیادی به بازیکنان و به خصوص نوراللهی می رسد.

شباب الاهلی دو سال پیش احمد نوراللهی و مهدی قائدی را همزمان به خدمت گرفت. قائدی بعد از یک فصل حضور در امارات دوباره به استقلال برگشت ولی ستاره سابق پرسپولیس در امارات ماندگار شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یوزار IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اماراتی ها زود متوجه شدند که جلو ضرر هروقت بگیری ، سود کردی بنابراین این بچه رو از تیم شان بیرون انداختند و احمد نور بزرگ را نگه داشتند تا درآن جا آقایی و سروری کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس