کد خبر 1485611
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
گانتز: با سالیوان درباره توافق هسته‌ای با ایران صحبت کردم

مذاکرات میان صهیونیست ها برای رسیدن به توافق و پایان دادن به تنش ها وتظاهرات در سرزمین های اشغالی، بدون هیچ پیشرفتی ادامه دارد.

سرویس جهان مشرق - مذاکرات میان دولت رژیم صهیونیستی و جریان اپوزوسیون بدون هیچ دستاوردی کماکان ادامه دارد. مقامات رژیم صهیونیستی بر سر مواضع خود پافشاری میکنند و حاضر به عقب نشینی از خواسته های خود نیستند. بنی گانتس، یکی از رهبران مخالفان دولت نتانیاهو در اظهارات خود در کنست گفت:

«متاسفانه مذاکرات با دولت در هیچ یک از موضوعات و به‌ویژه در موضوع کمیته انتخاب قضات پیشرفتی حاصل نمی‌شود. من از مسیر طولانی برای رسیدن به هدف نمی ترسم، اما ما اجازه بازی با زمان را نخواهیم داد تا به ائتلاف نتانیاهو اجازه دهیم قانون را در زمان و مکانی که برایش مناسب است، به تصویب برساند.»

وی همچنین با اشاره به سخنان یاریو لوین وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی در مورد ارتباط دولت آمریکا با معترضان به اصلاحات قضائی و ادعای حمایت از سازمان های معترض علیه اصلاحات قضائی تاکید کرد: «من به لوین و هر کسی که چنین نگاهی دارد یادآوری می کنم که هیچ ایالات متحده دیگری برای اسرائیل وجود ندارد. آمریکا تنها تکیه گاهی است که ما داریم. کسانی که جزئیات تعهد آمریکا به ما را می دانند، باید بسیار مراقب باشند زیرا نمی توانندبدون آمریکا، یک سال را به پایان برسانند.»

پیشتر یاریو لوین وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی، دولت آمریکا را به همکاری با اعتراضات علیه انقلاب قضائی متهم کرد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Puyamotlaq IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم مقاومت فلسطین به الطاف خفیه پروردگار و دعای میلیاردها انسان آزاده متجاوزان و قاتلان کودکان فلسطینی را برای محاکمه از رژیم اشغالگر اسرائیل دریافت میکند همچنین رژیم اشغالگر صهیونیستی باید به عقب نشینی و حق مسلم فلسطینیان آواره و انتخابات فراگیر سرزمین واحد فلسطینی تن در نهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس