کد خبر 1485779
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷
شوک به استقلال؛ مذاکره قایدی با چند باشگاه خارجی/ باشگاه شباب الاهلی رسما کنار کشید

بسیاری از آبی‌دلان از باشگاه استقلال خواستند که با قایدی تمدید قرارداد شود.

به گزارش مشرق، گفته می‌شود باشگاه شباب الاهلی رسما به مدیربرنامه قایدی اعلام کرده نیازی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد. ظاهرا ژاردیم، سرمربی تیم شباب الاهلی نسبت به این بازیکن اعلام بی‌نیازی کرده است.

البته این وضعیت نشان‌دهنده بی‌میلی اماراتی‌ها برای جذب قایدی نیست و همزمان با این اخبار شنیده می‌شود که قایدی مذاکراتی با دیگر تیم‌های اماراتی آغاز کرده تا احتمالا بعد از پایان فصل دوباره به لیگ این کشور برود اما بی‌میلی باشگاه شباب الاهلی به تمدید قرارداد با قایدی از سویی برای هواداران استقلال قوت قلب شده تا شاید باشگاه استقلال در اقدامی ضرب‌الاجلی نسبت به تمدید قرارداد این بازیکن اقدام کند.

این درخواست روز گذشته از سوی بسیاری از هواداران استقلال در فضای مجازی مطرح شد و بسیاری از آبی‌دلان از باشگاه استقلال خواستند که با قایدی تمدید قرارداد شود اما فقط خواست هواداران و موضوع بی‌میلی باشگاه شباب الاهلی نیست و خود قایدی نیز باید برای ماندن در استقلال تمایل حداکثری داشته باشد.

اگر قایدی موفق به حضور در تیم ملی شود، به احتمال زیاد برای حضور درلیگ‌های خارجی بسیار مصر خواهد شد چون به اهدافش در بازگشت به فوتبال ایران رسیده است اما چنان‌چه او جایگاهی در تیم ملی نداشته باشد، احتمال ماندنش در استقلال بیشتر خواهد شد.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    14 4
    به فتوای من دیدن فوتبال حرام است
    • محمد IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      4 12
      خدا شفات بده حال دیگه فتواهم صادر می کنی
    • US ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      0 2
      این بشار فیکه یک اکانت فارسه...
  • تارا IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    تو استقلال باشه که چی بشه،اومده تو فوتبال که رشد کنه نه بزن زیرش یاد بگیره🤭
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    😂😂😂😂 قائدی خیلی بدرد بخور باشه فقط به درد لیگ ایران می خوره حتی اعراب هم نمی خوانش، آخه چی این بشر شبیه فوتبالیستها هست؟!
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    1 1
    حالا با چندر غاز میفروشن چمدصد برابر میخرنش مجدد
  • رستم ایرانی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    دیدن فوتبال حرام نیست اما دادن پول یامفت و باداورده از بیت المال به این افراد حرام است فوتبال ایران چون دولتی است باید حقوق ماهیانه بین ۱۵تا ۲۵میلیون زدند باورکنید اینقد ارزش ندارند خاک توسرا تنوز بعد دپ سه دهه هنوز نتونستن مقام قهرمانی بیارند لطفا از پول بیت المال بهشون ندید یاکلا فوتبال رو به بخش خصوصی واگذار کنین چرا باید یک بازیکن درپیت فوتبال نزدبک به ۲۰میلیارد بگیره به عوض این همه دادن پول بیت المال به ابنا به نیازمندان و در بخش فرهنگ و اموزش و مکان های ورزشی عمومی خرج کنید باور کنین اگه بک چوب هم توب زمین بذاری در سال از اینا بیشتر گل میزنه و یک قسمت از فساد هم مربوط به همین فوتبالیست های دوزاری بی سواد است
  • سید فروزان CH ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    می‌رود دوباره نیمکت نشین ،په هن هم بارش نمیکنند این مرتیکه ایرانی نیست برود گم شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس