توافق شفاهی استقلال و الاهلی بر سر تمدید قرارداد قرضی قایدی

گزارش‌ها حاکی از آن است که در پایان فصل توافق جدیدی میان باشگاه استقلال و شباب الاهلی برای ادامه حضور قرضی ستاره بوشهری در جمع آبی‌ها امضا خواهد شد.

به گزارش مشرق، مهدی قایدی روزهای فوق‌العاده‌ای را با استقلال در لیگ برتر سپری می‌کند. ستاره بوشهری آبی‌پوشان همچون نگینی در ترکیب آبی‌پوشان می‌درخشد و نقش مهمی در گل‌ها و پیروزی‌های این تیم ایفا می‌کند.

قایدی که در ابتدای لیگ به طور قرضی از الاهلی امارات به استقلال بازگشت، با نمایش‌های درخشانی که در ترکیب این تیم به اجرا گذاشته، دوباره به ستاره محبوب هواداران و در عین حال نگرانی آنها تبدیل شده؛ در واقع هواداران آبی‌های پایتخت انتظار دارند تا قرارداد این بازیکن در پایان فصل تمدید و جدایی احتمالی او منتفی شود.

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال سه‌شنبه هفته گذشته به امارات سفر کرد و گفته می‌شود در نشستی مفصل با مدیران باشگاه الاهلی، درباره تمدید حضور قایدی در استقلال صحبت و رایزنر کرده است.

مدیران این باشگاه اماراتی دراین‌باره به کریمی اعلام کردند که قایدی از چند باشگاه اماراتی و قطری پیشنهاد داشته و آنها باید در پایان فصل پس از بررسی تمامی پیشنهادات درباره سرنوشت او تصمیم‌گیری کنند.

البته به نظر می‌رسد با توجه به رابطه خوب باشگاه استقلال و مدیران باشگاه شباب الاهلی، در نهایت قرارداد دیگری میان طرفین امضا شود تا قایدی برای یک فصل دیگر به طور قرضی در جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو بماند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    جای قائدی نه توی ایرانه نه توی خلیج فارس. جاش تو لالیگا هست. حیفه که خودش اینو نمی فهمه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس