واکنش استقلال به تغییر محل بازی پرسپولیس؛ طاهری: این لکه ننگ تا ابد بر روی پیشانی سازمان لیگ می‌ماند

سرپرست تیم فوتبال استقلال به تغییر محل بازی پرسپولیس و پیکان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به تصمیم سازمان لیگ مبنی بر تغییر محل برگزاری مسابقه این هفته تیم پیکان، اظهار کرد: همه یک سال زحمت می‌کشند و هزینه می‌کنند تا بر اساس لیاقت و زحمت خود، در پایان فصل به مقامی در جدول دست پیدا کنند. ما کم زحمت نکشیدیم و تلاش کردیم با وجود همه مشکلات و تغییرات، دل هواداران را شاد کنیم ولی این اتفاقات باور کردنی نیست. پارسال هم کسی انتظار نداشت ما قهرمان شویم و تا به خودشان آمدند، دیدند ما سه هفته مانده با پایان لیگ، قهرمان شدیم وگرنه مطمئن باشید که نمی‌گذاشتند به قهرمانی برسیم.

وی افزود: سوال من از سازمان لیگ این است که چرا تبعیض بین تیم‌ها قائل هستید و ما چرا باید در دستگردی و بدون تماشاگر مقابل پیکان بازی می‌کردیم و تیم دیگر در آزادی و با تماشاگر بازی کند؟ چون گفتند ما بازی نمی‌کنیم؟! چرا کرج یا جاهای دیگر و شهرهای اطراف تهران این بازی را برگزار نکردند؟ مگر پیکان میزبان نیست و حق انتخاب ندارد؟

طاهری در پایان افزود: سوال من از مسئولان سازمان لیگ این است که مگر یک مسئول تصمیم گیر نباید بی طرف باشد؟ مگر باید برای یک رنگ خاص تلاش کند ؟ این تصمیم گیری شائبه برانگیز و از عدالت به دور است. این ننگ بر روی پیشانی سازمان لیگ می‌ماند و کسی فراموش نمی‌کند که آن‌ها خودشان باعث و بانی تبعیض و ایجاد شائبه میشوند. پیکان اگر در حال سقوط بود، این اتفاق رخ می‌داد؟ آن هم از وضع چینش و افتضاحات داوری. ما الکی زحمت می‌کشیم و سرکار هستیم. ما و هواداران چه گناهی کرده‌ایم که این تبعیض را باید تحمل کنیم؟

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • شروین IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    9 4
    آقای طاهری چرا موندین توی لیگی که سرتاسرش لجنه تا باحمایت داوری بازی ها را واگذار کنیم که طرفداران لنگ توی کوی وبازار با حالت تمسخر بگن باز هم‌استقلال را شکست دادیم به نظرم تمام تیم ها باید لیگ را تحریم کنند
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      2 7
      زیاد زور نزن کیسه پاره نشی
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      0 1
      خود استقلال در دو سال گذشته چند بار در آزادی همین کار رو کرده خیلی جالبه برای استقلال عادیه برای تیم های دیگه لکه ننگ!!
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    2 6
    سلام بزرگواران من بافتخارپرسپولیس ام ولی شما وقتی میگین تاج یعنی تمام افکارتوکو سیاسی تیکنید من به شعور مدیر نالایقتون که اینقدر بیسواد هستش تآسف میخورم اخه میهمان ون میزبان رواگه تمیتونید معنا بکنید پس شما چطورمدیر بی لیاقتی هستین اولا که میزبان تیم پیکان هستش وخودش تصمیم گرفته که آزادی بازی بکنه یا کرج یاهرجای دیگه واینکه واقعا ازمعدود تیمهای که سپاهان روشکست داده پیکان بوده حالا وقتیکه تیم یک تیم باکیفیت وبا یک مربی واقعا باکلاس هستش تصمیم گرفتن توی ورزشگاه نسبت با کرج باکفیت تر کفیت بازی تیم خودشو جکاب افای حسینی ببره بالا وجناب طاهری که تمام ناکامیهاتومیندازی گردن مسئولین یادتون باشه که همین پیکان درنیم فصل اول درهمین رزشگاه ازادی باهمین تیم وهمین گربی تونست مقابل سرورت درتش سرخ یک تمتیاز بگیره ودرمقابل باعث شدما۲ امتیاز ازرقبا عقب بیافیم پس جنابعالی باچه رویی داری مزخرفاتیکه که ازبی لیاقتیت سرچشمه میگیره میندوزی کردن مسئولین یادتون نره باشگه پیکان خودش تصمیم میگیره که ازادی بازی کنه یاهرجای دیگه
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      0 0
      بی خیال حاجی! امسال تا تونستن به استقلال آوانس دادن چه در موضوع تماشاگران چه بازی دادن در آزادی چه حتی زودتر بازی دادن به این تیم و بهم زدن برنامه لیگ...حالا برای پرسپولیس میشه فساد!!
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    2 6
    کاری با پرسپولیس و استقلال و غیره ندارم. این آريالا علنا داره تمام ارکان فدراسیون و سازمان لیگ رو به تبانی متهم میکنه. اصلا توی ایران مد شده که هر کسی از هر رنگ و هر تیمی میاد از همین حرفا میزنه و آخرش چی؟ هیچ تبعاتی بابت این ادعا ها شامل حال این افراد نمیشه. همینه که فوتبال ما حرفه ای نمیشه. هرچی میخوای میگی آخرشم کسی کاری به کارت نداره
    • 4444 IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      1 0
      داداش این که ثابت شده است تبانیه اگه غیر این فکر کنی همون لنگیه اصیلی
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 1
    خود پیکان قبول کرده شما جایی خوندید که پیکان مخالفه پس لطفا خودتونو پاره نکنید
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    4 4
    آلفاتحه بر فوتبال پرسپولیس زده ایران ، خیلی مضحک و مسخره شده
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      0 0
      درست مثل پارسال قهرمانی پاک
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 1
    اگه دربی برده بودید بازم این طور حرف میزدید
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 1
    خود استقلال در دو سال گذشته قبل چند بار همین کار رو کرد برابر تیم های تهرانی و به جای مهمان شدن در آزادی مهمان شد!! اون موقع لکه ننگ نبود الان شد لکه ننگ!! تازه امسال به شکل مشکوکی تماشاگران پرسپولیس رو در ورزشگاه ها راه نمیدن مثل اهواز برابر فولاد
  • علی اهوازی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    4 2
    کثیفترین باشگاه دنیا بدون شک
    • علی اهوازی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      5 2
      آقای رئیسی عزیز لطفا فساد در لیگ برتر و باشگاه منحوس پیروزی رو پیگیری کنید و این انگلها رو از فوتبال مملکت بیرون کنید.
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    1 1
    خاک تو سر تصمیم گیرندگان این نقشه کثیف
  • افشین IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 1
    وقتی دربی رو باختی و مجبوری به چیزهای دیگه چنگ بزنی😆😂🤣
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    1 1
    من طرفدار پرسپولیس بودم و هستم، تو این مدت اینقدر مردم و جوونای ایران بهشون ظلم شده که این چیزا دیگه اهمیت نداره، خیلی احمقین که نمیدونید چرا محل بازی عوض شده!
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
      1 0
      تو برو کمپین های توله پهلوی و رسانه‌های معاند و مروج خشونت در برلین و پاریس و لندن. جات اینجا نیست
  • نادر IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 1
    لکه ننگ تغییر محل بازی استقلال - پیکان دقیقا بعد از فرار استراماپولی بود که التیام زخمتون بشه لکه ننگ اعمال نفوذ غلامرضا رفیعی تو پرونده گل‌گهر‌گیت بود تا راه قهرمانی کثیفتون هموار بشه لکه ننگ تغییر روز بازی استقلال با نساجی و پدیده با دستور مستقیم سلطانیفر بود لکه ننگ Lcd و ۱۶ میلیون تومن رشوه به کمک داور دربی بود لکه ننگ لغو بازی‌های استقلال به خاطر کرونانمایی و اون دروغ بزرگ بود لکه ننگ دقیقا خود شمایید که هرگز نتونستید سالم و پاک تو زمین رقابت کنید و همیشه دنبال یه میانبُر برای اعمال قدرت و نفوذ حامیان حکومتی خودتون بودید لکه ننگ اون پنالتی های اهدایی هستند که همواره و هر هفته مثل یارانه برایتان شارژ می شوند. لکه ننگ اون تیم پر هزینه سه هزار میلیارد تومانیه که همیشه داوران کمیته داوران را التماس می کند لکه ننگ اون باشگاه بیانیه نویس مفت خوری است که دستش در جیب مردم است یک شبه و با یک تماس همه بدهی های داخلی و خارجی را تسویه کرد. لکه ننگ اون تیمی است که همیشه با هوچیگری به ناحق طلبکار است.
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 1
    دقیقا خود استفلال پارسال چند بار در آزادی به عنوان مهمان بازی کرد!!..
  • ۰ IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    سازمان لیگ لکه های ننگ زیادی داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس