پیکان ادعای سازمان لیگ را رد کرد؛ خود را به خواب زده‌اند، دخالتی در انتخاب ورزشگاه نداشتیم

باشگاه پیکان با انتشار بیانیه‌ای در خصوص انتقال بازی با پرسپولیس به ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی باشگاه پیکان، در پی بیانیه شبانه سازمان لیگ در بیانیه ای، مواضع خود را روشن کرد و نوشت: «بدون هیچ تعارف و هراس، با صدای بلند با اهالی فوتبال صحبت می‌کنیم و برای چندمین بار می‌گوییم اولویت ما برای میزبانی از تیم پرسپولیس، ورزشگاه انقلاب کرج بود. استادیومی که در اکثر دیدارهای این فصل، مسابقات خانگی ما را میزبانی کرد.

حتی نامه‌ درخواست ما برای میزبانی در کرج، به فضای رسانه‌ کشیده شد تا صداقت کلام‌مان را نقل کند.»

در بخش دیگری از این بیانیه آمده: «پس از آن که میزبانی در استادیوم کرج منتفی شد، سریعا با باشگاه پاس قوامین وارد مذاکره شده و فورا با سازمان لیگ نامه‌نگاری کردیم و گفتیم به خاطر مصلحت‌اندیشی، حاضریم در هر استادیومی که اعلام می‌شود، به میدان برویم به شرط آن که در صورت حضور تماشاگر، کلیه عواید بازی اعم از بلیت‌فروشی و تبلیغات محیطی به حساب پیکان واریز شود.

صبح امروز هم جلسه‌ دیگری برگزار شد و خروجی آن، انتقال بازی به ورزشگاه آزادی بود در حالی که ما کوچک‌ترین تاثیری بر این تصمیم و انتخاب نداشتیم.»

در بخش پایانی این بیانیه آمده: «سازمان لیگ و شورای تامین تصمیم گرفتند که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود و باشگاه پیکان که خود را جدا از جامعه فوتبال نمی‌داند، انتخاب دیگری غیر از قبول بازی در این ورزشگاه نداشت و همواره به عنوان باشگاهی بی‌حاشیه، خود را تابع تصمیمات کلان کشور می‌داند.

امیدواریم افرادی که در این شرایط، خود را به خواب زده‌اند و باشگاه پیکان را مقصر جابجایی بازی بین سه ورزشگاه انقلاب کرج، پاس قوامین و آزادی می‌دانند، صداقت و عقلانیت را در پیش گیرند و با منطق و کمی تفکر، به قضاوت این اتفاقات بنشینند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    1 0
    کل کشور مسخره شده این همه بازی درآوردن برای چه جام را بدهید به پرسپولیس و خلاص کنید خودتان را فساد تا زیر صندلی حضرت آقاتون نفوذ کرده کشور شده باندبازی و پارتی بازی
  • حسین18 IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    1 0
    چقدر بحثهای الکی کجای فوتبال ما درست بوده که این یکیش باید درست باشه قبلا هم ازاین کارها بوده
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    1 0
    استقلال ناراضی . سپاهان ناراضی.پیکان ناراضی.هوادار ناراضی . فقط و فقط پرسپولیس راضی. تمام برنامه ریزی ها ( مکان بازی .چینش داوران گرامی و کاملا بیطرف) به نفع پرسپولیس لطفاً کمک کنید بفهمم تیم سگلی فوتبال ایران چه تیمیه؟
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 1
    وجود شکوری در باشگاه باعث این بدنامی لکه ننگ بر دامن باشگاه پیکان
  • علی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    2 0
    جرا در جواب باشگاه پیکان طرفداران سینه چاک قرمز لال مونی گرفتند.جالب تیم قرمز بازی رفت و برگشت میزبان؟ اما تیم استقالا با همین تیم پیکان در زمین پیکان بازی کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وقتی پرده ها در اثر حماقت خودشان می رود کنار طرفداران فهیم فوتبال متوجه می شوند چهار سال چطوری به تیم قرمز جام دادند.فرهاد خان مجیدی در مقابل مافیای فوتبال ایستاد و با فوتبال پاک بهترین نتایج را در ادوار تاریخ لیگ گرفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس