کد خبر 1486265
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
کاخ سفید: در حمله پهپادی به کرملین دخالتی نداشتیم!

جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به موضع روسیه پیرامون پشت‌پرده حمایت واشنگتن از حمله دیروز ادعا کرد: در حمله پهپادی به کرملین دخالتی نداشتیم!

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز پنجشنبه و در واکنش به موضع گیری روسیه در ارتباط با اینکه واشنگتن در پشت حمله اوکراین به کرملین قرار دارد، ادعا کرد: آمریکا در حملات پهپادی به کرملین دخالت نداشته است!

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در این خصوص ادامه داد: واشنگتن در حملات پهپادی به کرملین دخالت نداشته و هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی پشت آن بوده است، ندارد! آمریکا به حملات علیه رهبران تشویق نمی کند.

«جان کربی» اضافه کرد: ایالات متحده همه چیز را برای کی یف به منظور انجام یک ضد حمله در هفته ها و ماه های آینده تامین کرده است.

گفتنی است که «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه دیروز در سخنانی از دفع حمله هواپیماهای بدون سرنشین ارتش اوکراین به کاخ کرملین خبر داد و گفته بود: رژیم کی‌ یف بامداد روز چهارشنبه سوم ماه می اقدام به انجام حمله پهپادی به اقامتگاه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در کرملین داشت.

در همین ارتباط، دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه به دنبال آشکار شدن ابعاد جدیدی از اقدام اوکراین در حمله پهپادی به کاخ کرملین تأکید کرد: هیچ گزینه‌ای جز حذف فیزیکی «زلنسکی» وجود ندارد. او حتی برای امضای تسلیم بدون قید و شرط هم دیگر لازم نیست. همانطور که می‌دانید هیتلر نیز آن را امضا نکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    نه بابا شما عاقل شدید غیر ممکن
  • LT ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 1
    صحیحترش جرات نداشتیمه.چقدر اوکراین بدبخت گفت منطقه پرواز ممنون براشون درست کنی.مرگ بر امریکا
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    فعلا برو پوشکتو عوض کن بوش تا اینجا میاد، باریکلا!!!!
  • سید فروزان CH ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    اکر با روسیه روابط نداشتیم ،امریکا و رژبم صهیونیستی میگفتند کار سپاه بوده ، کار زلنسکی نبوده ،کار امریکا نبوده ، میماند رژیم اشغالکر با متحدش علیف باکو ،حتما کار اینها بوده که سابقه دار هستند در این گونه کارها
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    فقط این جمله کربی (! آمریکا به حملات علیه رهبران تشویق نمی کند) خدا چقدر خندیدم 🤣🤣🤣
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    فراموش نکنید که یانکی جماعت دهنشو باز کنه ازش فقط دروغ درمیاد و لا غیر ، این یک اصل و قانونه مثل مثلا قانون سوم نیوتون!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس