کد خبر 1486415
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
جانشین آزمون جای پای مارادونا در ناپولی گذاشت+عکس

ستاره نیجریه ای به مرد اول فوتبال ایتالیا تبدیل شد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته سی و سوم سری‌آ، ناپولی به مصاف اودینزه رفت و به تساوی یک بر یک رسید تا به مقام قهرمانی در این فصل از رقابت‌های ایتالیا دست یابد. با تساوی ناپولی، این تیم ۸۰ امتیازی شد تا اختلاف با تیم دوم جدول و لاتزیو به ۱۶ امتیاز افزایش یابد و۵ هفته زودتر از پایان لیگ، قهرمانی مردان اسپالتی تثبیت شود.

آخرین بار، ناپولی در سال ۱۹۹۰ قهرمان ایتالیا با درخشش مارادونا شده بود و حالا پسران مارادونا کاری تاریخی انجام دادند و توانستند شگفتی بزرگ را تکمیل کنند و فاتح اسکودتو شوند.

نکته جالب بازیگر اصلی این قهرمانی بزرگ بازیکنی به نام ویکتور اوسیمن بود. ناپولی در سال ۲۰۲۰ به دنبال مهاجمی گلزن بود تا خط حمله اش تقویت کند. سردار آزمون در آن زمان برای زنیت گلزنی می کرد و قهرمان روسیه شده بود.

جانشین آزمون پا جای پای مارادونا گذاشت +عکس

رسانه های ایتالیا در آن سردار آزمون و ویکتور اوسیمن را گزینه های نهایی ناپولی برای تقویت خط حمله خود معرفی کردند. اما مخالفت زنیت با پیشنهاد ناپولی باعث شد نیجریه ای به جای ستاره تیم ملی کشورمان راهی ناپل شود.

بعد از ۳ سال اوسیمن توانست جا پای مارادونای بزرگ بگذارد و ناپولی را یک تنه با گل های بیشمارش قهرمان سری آ کند و خودش را به عنوان بهترین بازیکن سال ایتالیا معرفی کند.

اوسیمن در این فصل ۲۷ بازی برای ناپولی به میدان رفته و ۲۲ گل به ثمر رسانده است و ۴ پاس گل داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس