کد خبر 1486810
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
العهد: تروریستی که ترکیه آن را کشته، سرکرده داعش نیست

پس از آنکه رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد نیروهای این کشور ، سرکرده داعش را از پا درآورده‌اند، یک شبکه عراقی به نقل از یک مقام عالی‌رتبه امنیتی نوشت که تروریست کشته‌شده، سرکرده داعش نبوده است.

به گزارش مشرق، شبکه «العهد» عراق، ظهر امروز (شنبه)، به نقل از یک منبع امنیتی که او را «عالی‌رتبه» خواند، گفت تروریستی که ترکیه اخیرا او را از پا در آورده، «ابو حسین القرشی» سرکرده داعش نبوده است.

شبکه العهد به نقل از این منبع بلندپایه نوشت: «تروریستی که ترکیه مدعی کشتن او شده، سرکرده داعش نیست.» این مقام امنیتی که اشاره‌ای نیز به به نام او نشده، در ادامه اضافه کرد: «تروریست کشته‌شده «جبوری» بوده، در حالی که داعش شرط گذاشته سرکرده‌اش قرشی باشد.»

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه اخیرا در اظهاراتی از کشته شدن سرکرده داعش طی عملیات عوامل اطلاعاتی این کشور در سوریه خبر داد.

اردوغان گفت: «ابو حسین القریشی سرکرده گروه تروریستی داعش طی عملیاتی که روز شنبه توسط نیروهای سازمان اطلاعات ترکیه در سوریه انجام شد، کشته شد.»

با این حال، یک مقام آمریکایی در واکنش به اظهارات اردوغان گفت که واشنگتن نمی‌تواند ادعای ترکیه درباره کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش در حمله نیروهای ترکیه را تایید کند.

این مقام آمریکایی که با رادیو صدای آمریکا مصاحبه می‌کرد، افزود: «هیچ اطلاعاتی که ادعای ترکیه درباره کشته شدن سرکرده داعش در شمال سوریه را تایید کند، نداریم.»

داعش روز ۳۰ نوامبر گذشته از کشته شدن «ابو حسن الهاشمی» سرکرده این گروه و جایگزینی ابو حسین القریشی به جای او خبر داده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    حتما با پهپادهای بیرقدار اشتباهی یکی از سرکردگان پانترک رو مورد هدف قرار دادن برای اینکه ضایع نشه گفتن سرکرده داعش
  • ح IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    سرکرده داعش اردوغانه!! بقیه اش همش چرنده!!
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    اردوغان در آستانه انتخابات به هر حیله ای برای پیروزی توسل می کند از جمله دروغ ، حمله به ارمنستان بسنن حریم هوایی ارمنستان حمله زبانی به یونان و ادعای ترور خود یا ادعای کودتا و .....
  • عمو IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    اینو چندبار چند نفر میخان بکشن?
  • حمیدرضا IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    *** درود بر رسانه حقیقت گوی العهد و مقام عالی رتبه امنیت عراق ...‌‌ فیلم ساختمان اسکان ادعا شده از سوی اطلاعات ترکیه که توسط رسانه خبری ازشمند مشرق نیوز نشر داشته بود . کاملا شبهه دار و قابل بررسی و تردیدی صحت داشت .
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    نسخه داعش و سردار سلیمانی عزیز پیچید حالا هی این و اون میخوان بزنن به اسم خودشون
  • حمیدرضا IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    *** درود بر رسانه حقیقت گوی العهد و مقام عالی رتبه امنیت عراق ...‌‌ فیلم ساختمان اسکان ادعا شده از سوی اطلاعات ترکیه که مدعی انتحار سرکرده داعش قبل از دستگیری بودند که توسط رسانه خبری ازشمند مشرق نیوز هم که سابقه اطلاع رسانی داشت . کاملا شبهه دار و قابل بررسی و تردیدی صحت داشت . خدا قوت رسانه های بروز و بلحظه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس