کد خبر 1486815
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
ماجرای پرده‌های واگن بانوان چه بود؟/ پاسخ شهرداری تهران به مطالبه کهنه بانوان

اقدام درست و منطقی شهرداری تهران برای راحتی بانوان، با آدرس غلط جریان سیاسی مواجه شد؛ جریانی که در دهه ۶۰ سردمدار برخورد خشن و بی قاعده با زنان و مردان بود.

به گزارش مشرق، شهرداری تهران در اقدامی فرهنگی برای راحتی بانوان در مترو، قسمتی از واگن بانوان را پرده نصب کرده است. همین موضوع تیتر یک رسانه‌های اصلاح‌طلب شده است و با دادن آدرس‌های غلط به مخاطب سعی در مصادره به مطلوب کردن این موضوع هستند.

ماجرای پرده‌های واگن بانوان چه بود؟+ عکس

ماجرای پرده‌های واگن بانوان چه بود؟+ عکس


محل قرار گرفتن پرده بین دو واگن اختصاصی بانوان است

بدیهی است که جداسازی بانوان در قطار و اتوبوس‌ها موضوع جدیدی نیست و حتی این موضوع به دوره خود اصلاحات برمی‌گردد. اگر به محل نصب این پرده‌ها دقت کنیم متوجه می‌شویم که این پرده‌ها در اواسط واگن بانوان نصب شده است، یعنی واگن بانوان متشکل از یک واگن و نصف واگن بعدی که در سر و انتهای قطارهاست. این پرده‌ها در بین نصف و یک واگن اختصاصی بانوان نصب شده است.

ماجرای پرده‌های واگن بانوان چه بود؟+ عکس


اظهارات و تیترهای عجیب اصلاح‌طلبان در موضوع نصب پرده بین واگن بانوان

فارغ از نگاه‌های سیاست زده که این روزها برخی از اصلاح‌طلبان و اپوزیسیون برای هر موضوعی، مسئله‌ای می‌سازند، برخی از کاربران این اقدام را مثبت ارزیابی کردند و نوشتند برای راحتی بانوان در واگن اختصاصی خودشان اقدام شایسته‌ای بود. شهرداری تهران در پاسخ به این اقدام گفت که به درخواست بانوان وبرای راحتی آنها پرده بین واگن بانوان تعبیه شده است.

ماجرای پرده‌های واگن بانوان چه بود؟+ عکس

سال‌هاست که بانوان همیشه به ورود آقایان به واگن اختصاصی‌شان گلایه دارند. یکی از دلایلی که بین واگن بانوان پرده نصب شده است پیگیری شهرداری به مطالبه بانوان بود. شهرداری تهران با این اقدام می‌تواند تا حدودی مطالبه بانوان را در این‌باره پاسخ دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    1 2
    ماشالله به این کار. کیا مثل من با این کار موافق بودن تا گناهان کمتر و مردان و زنان هیز و هرزه شکست بخورن؟؟؟؟؟
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    6 3
    دمتون گرم کاری بس زیبا وعالی درضمن به این کرباسچی امثال کفتار صفت بفرمایید بانام س خودتون هرطور دوست دارید اشاعه امر بفرمایید ولی لطفا برای دیگران نسخه ی بی حیایی وبی عفتی نپیچید
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    1 1
    با بی حجابی برخی از زنان متاسفانه هر خودرویی به خود اجازه میدهد مسافر سوار کند قبلا یک تاکسی و پراید بود الان شاسی بلند و پژو و دنا و ...هم‌اضافه شده و با پر رویی جلو پای خانم ها می‌ایستن،منتظر عواقب بد این کار باشید
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 1
    این کرباسچی اختلاسگر گفته واگن اضافه کنید مشکل حل میشه والا ما ایستگاه اول خط هم سوار می شدیم بعضی مردا میرفتن تو واگن بانوان خب اینا رو چه کار باید کرد راهکار من اینه که اون نرها رو ببندن تو طویله
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 2
    من نمیدونم این اصلاح طلبا بعد از پاره کردن برجام و نرمش قهرمانانه در برابر این پاره کردن که به بدبخت شدن ۸۵ میلیون ایرانی منجر شد چجوری روشون میشه حرف بزنند.
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    1 1
    کار خوبیه به اظهار نظر بعضی از سیاسیون نگاه نکنید دختر و خانم های اینها سوار مترو نمیشن اینها دنبال عوام فریبی و اخذ رای هستند
  • مرصاد IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 2
    این جماعت دنیاطلب ؛ آنقدر بیغیرت شده اند ، که برای مطامع انتخاباتی کثیف خود ، هر حرکت خداپسندانه را نیز ، زیر سئوال میبرند !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس