کد خبر 1487810
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
طاهری: مدیر صنعت نفت عمدا ساپینتو را عصبی کرد؛ اشتباهات داوری فاحش بود

بیژن طاهری با اشتباهات فاحش داوری در دیدار این تیم برابر صنعت نفت آبادان، گفت: مقابل صنعت نفت همان ماجرای همیشگی رخ داد و آن هم حمله به نیمکت استقلال بود. مدیر تیم حریف قصد بهم ریختن ساپینتو را داشت.

به گزارش مشرق، بیژن طاهری در گفت‌وگوی تلویزیونی با برنامه «فوتبال برتر» درباره حواشی دیدار استقلال با صنعت نفت، اظهار داشت: ما مشکلی نداریم و همان داستان همیشگی اتفاق می‌افتد و آن هم حمله به نیکمت استقلال، ساپینتو و اخطار و طلبکاری تیم حریف از ما است. کسی که اعتراف می‌کند می‌دانستیم ساپینتو عصبی می‌شود، چطور خودش وارد درگیری می‌شود؟! مربی تیم حریف بعد از بازی به خاطر آن مصاحبه اشتباه کرد. امروز ساپینتو گفت من با خالدی مشکلی نداشتم و به او گفتم وقت تلف نکن و بعد بازی هم او از من عذرخواهی کرد.

وی افزود: بازی داور چهارم و ناظر دارد. چه زمانی شما دیدید ما به سمت نیمکت حریف اعتراض کنیم؟ فیروزی آن همه راه آمد که بگوید اشتباه کردم؟! می‌دانستم قصد او بهم ریختن ساپینتو بود. فشار بازی خیلی بالاست و وقتی ببینید یک نفر دارد شما را هل می دهد، اعتراض نمی کنید؟ مربیان ایرانی هم از خط کنار زمین رد می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

جلسه ۱۲۰ دقیقه‌ای کمیته اخلاق با نمایندگان باشگاه استقلال

سرپرست استقلال اضافه کرد: ساپینتو در چند بازی با آرامش در کنار زمین بود زیرا از سمت نیمکت حریف به او حمله نشد. وقتی مربی بخواهد از اول دعوا کند نمی‌گوید برویم با مربی حریف احوالپرسی کنیم. آن روز ساپینتو می‌گفت مشکل اینها چه بود که با من اینگونه برخورد کردند؟

وی گفت: اشتباهات داوری فاحش بود. احساس می‌کنم داوران و کمک داوران با هم تبانی می‌کنند. پنالتی واضح بود. این تفاوت‌ها تیم را به حاشیه می‌برد. ما از این داستان‌ها افسردگی گرفتیم. اتفاقی برای ما نمی‌افتد تا سبب قهرمانی ما شود. باید مجسمه این بازیکنان را بسازند که با این شرایط باشگاه بازی می‌کنند. بازیکنان استقلال خیلی زحمت کشیدند و ما هنور یک جام دیگر را داریم. باید به فکر جام حذفی باشیم. عبدالله ویسی(سرمربی صنعت نفت)از فرهنگ حرف زد؛ اگر فرهنگ ۲۵۰۰ ساله دارد، چرا در تلویزیون گفت که اگر ساپینتو را در خیابان ببینم، فکر می‌کنم دیوانه است؟!

طاهری یادآور شد: سپاهان و پرسپولیس دو بازی بعدی را قطعا می‌برند. روی میزبانی پرسپولیس و پیکان اعتراض کردیم و باید از حق هوادار دفاع می‌کردیم. من مجبورم بگویم چرا در ورزشگاه دستگردی بدون تماشاگر بازی کردیم و هیچ اتفاقی نفیتاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کورش IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    8 2
    از قرعه چینی وبنیادی فر هم میگفتی. ۶ ماه با تیم هایی بازی کردید تا تیمتون جدابافته دو بازی سخت پشت سرهم نکردید اگر هم انجام دادید بازی دوم را داور براتون درآورد این رو میگن قرعه چینی
  • گالیله IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    مصاحبه بازیکن پیکان:ابرو باد ومه وخورشید وفلک درکارند از اینجا تا کرج.......همین برای سیرک لیگ ما کافی است یه تیم یا یکنفر غیر از تیم خاص پیدا کنید که از شرایط راضی باشد
  • رضا IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    2 0
    بفرمایید مطمئنم که نمی گذارند تیم مورد علاقه مردم (استقلال) قهرمان شود!!
    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      0 0
      از ۹انب خودت حرف بزن اتفاقا کیسه مورد علاقه مردم نیست تیمی که هر وقت موفق نمیشه به همه تهمت میزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس