کد خبر 1487813
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
مدیر صنعت نفت: استقلال با ساپینتو بهم ریخته/ حرکتم اشتباه بود

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شانس قهرمانی استقلال زیاد بود اما این تیم با ریکاردو ساپینتو بهم ریخته است.

به گزارش مشرق، علیرضا فیروزی درباره اعتراض تیم مس کرمان به برگزاری ساعت بازی‌ها و اینکه گفته می شود صنعت نفت دست بالا را دارد، اظهار داشت: صنعت نفت آبادان در شرایط آب و هوایی گرم تمرین می‌کند و وضعیت مشکل‌تری دارد و ما تابع سازمان لیگ هستیم و این سازمان مشخص می‌کند چه ساعتی بازی ها برگزار می‌شود. اعتراض تیم‌ها قابل احترام است.

وی یادآور شد: یک سری مشکلات در اوایل فصل بود به همین دلیل شکست می‌خوردیم. از زمانی که تماشاگر وارد ورزشگاه شد، فوتبال ما خیلی تغییر کرد و انگیزه بازیکنان بیشتر شد. فصل را با یک مربی شروع کردیم نه اینکه بد بود اما نتوانست کار خودش را با بازیکنان کامل کند و افکار فنی خود را انتقال دهد. بعد از چند بازی فیروز کریمی را آوردیم اما او هم نتوانست در چند بازی خوب جواب دهد.

بیشتر بخوانید:

طاهری: مطمئنم استقلال قهرمان نمی‌شود

مدیر باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: صنعت نفت یک سری مشکلات خاص خود را داشت و هر مربی می‌آوردند نمی‌توانست خواسته‌اش را برآورده کند. بعد تاوارز برزیلی را آوردبم اما او هم نتوانست با بازیکنان ارتباط برقرار کند. ورود عبدالله ویسی با توجه به روزمه‌ای که دارد و مربی بزرگی است، اتفاق خوبی بود. بازیکنان با تفکرات ویسی زود هماهنگ شدند و این موضوع سبب شد تا در این چند بازی خوب عمل کنیم.

وی درباره درگیری با ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: من نباید استارت می‌زدم و تا آنجا می‌آمدم. آمدم کمک کنم تا این شلوغی‌ها پایان یابد زیرا به امید خالدی نیاز داشتیم. این مربی عصبی است و امکان داشت روی بازیکن ما اثر بگذارد و می‌خواستم خالدی اخراج نشود. ما آمدیم تا از اتفاقات بیشتر جلوگیری کنیم اما ساپینتو هم به من حمله کرد و یک آقایی وسط بود و آن فرد را سمت من هل داد.

فیروزی افزود: استقلال با ساپینتو بهم ریخته است. شانس قهرمانی آنها زیاد بود اما ساپینتو در تمام فصل این برخوردها را با مربی، بازیکن و پزشکیار داشته است. فقط بحث فنی نیست. ایا به لحاظ شخصیتی می‌تواند به تیم کمک کند؟ حرکتم اشتباه بود اما ساپینتو بعد از این مساله چند بار از منطقه خود خارج شد و ناظر داروی می‌گفت اشکال ندارد و رهایش کنید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس