کد خبر 1487892
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
پیش‌بینی متفاوت فیگو و کاپلو درباره لیگ قهرمانان اروپا

لوئیش فیگو و فابیو کاپلو در حاشیه مراسم لائوریوس درباره دو دیدار حساس نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کردند.

به گزارش مشرق و به نقل از اسپورت، نخبگان فوتبال جهان دیدارهای سه‌شنبه و چهارشنبه لیگ قهرمانان اروپا را مورد ارزیابی قرار دادند. ابتدا رئال مادرید با منچسترسیتی دیدار می‌کند. ۲۴ ساعت بعد داربی میلان بین دو تیم همشهری میلان و اینتر برگزار می‌شود.

لوئیش فیگو و فابیو کاپلو در مراسم جایزه لائوریوس در پاریس دیدگاه‌های کاملاً متفاوتی درباره چهار تیم حاضر در این دور از رقابت‌ها داشتند.

فیگو گفت: دوران فوق‌العاده‌ای را در اینتر سپری کردم. به همین خاطر امیدوارم اینتر به فینال برسد. در سوی دیگر فابیو کاپلو، سرمربی سابق میلان، به حمایت از تیم سابقش پرداخت. کاپلو گفت: خوشحالم دو تیم ایتالیایی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان حضور دارند. کالچو بازگشته است. این مهم‌ترین نکته است. پس از مدت‌های طولانی بازگشته است. این مسئله برای فوتبال ایتالیا بسیار مهم است. سال گذشته رم قهرمان لیگ کنفرانس شد اما لیگ قهرمانان قطعا بزرگ‌ترین رقابت باشگاهی دنیاست. خیلی خوب است که میلان و اینتر اکنون شانس بردن آن را دارند. امیدوارم میلان به این افتخار برسد.

هر یک از باشگاه‌های میلانی که به فینال برسد کار بسیار دشواری دارد؛ چرا که تیم مقابل رئال مادرید یا منچسترسیتی است. فیگو نیز همین گونه فکر می‌کند: در حال حاضر هیچ تیم را بهتری از منچسترسیتی نمی‌بینم و بازیکنی بهتر از هالند هم نیست. فکر می‌کنم سیتی از تجربه‌های چند سال گذشته درس گرفته و آماده است تا در نهایت عنوان قهرمانی را کسب کند.

این بازیکن پرتغالی که از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ برای رئال مادرید بازی کرد، سال ۲۰۰۱ بهترین بازیکن جهان شد.

کاپلو: رئال بهترین مربی دنیا را دارد

فابیو کاپلو که سابقه هدایت تیم‌های رئال مادرید، یوونتوس، میلان و رم را دارد، موفق شده بیش از ۱۳ جام معتبر - از جمله لیگ قهرمانان اروپا با میلان در سال ۱۹۹۴ - را فتح کند. این مربی ایتالیایی با رئال مادرید دو بار قهرمان اسپانیا شد و با میلان و رم هم توانست پنج بار فاتح سری آ شود.

کاپلو همچنین از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ روی نیمکت لوس‌بلانکوس نشست. او درباره دیدار حساس رئال و منچسترسیتی در نیمه‌نهایی گفت: سیتی قطعا در فرم بهتری است و بازیکنان بهتری دارد. رئال ۱۴، ۱۵ بازیکن برتر دارد ولی منچسترسیتی ۲۴ بازیکن خوب دارد.

با این وجود، عامل تعیین کننده از دید دن‌فابیو می‌تواند متفاوت باشد: رئال بهترین مربی جهان را دارد. کارلو آنچلوتی قطعا بهترین است. هیچکس نمی‌تواند تیمی را به‌خوبی او آماده کند. معتقدم که کارلو دوباره همه چیز را درست و رئال را پیروز خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس