کد خبر 1487899
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
ابراز رضایت بن‌گویر از جنایت جدید نتانیاهو در غزه

وزیر امنیت قومی رژیم صهیونیستی از تجاوز شب گذشته به نوار غزه و ترور فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین ابراز خشنودی کرد و آن را آغاز خوبی برای تغییر سیاست در قبال غزه دانست.

به گزارش مشرق، «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت قومی رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه، ۹ می) از تجاوز شب گذشته این رژیم به نوار غزه و به شهادت رساندن ۱۳ فلسطینی از جمله سه تن از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی، ابراز رضایت کرد.

به نوشته وبگاه «i۲۴» وی تصریح کرد: «عملیات امنیتی که نیروهای اسرائیلی در نوار غزه انجام دادند، آغاز خوبی بود..زمان تغییر سیاست ما در نوار غزه فرا رسیده است».

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت تغییر سیاست رژیم صهیونیستی در نوار غزه، گفت: «به نخست‌وزیر این عملیات پیشگیرانه در غزه را تبریک می‌گویم. شروعی خوبی است».

وزیر امنیت قومی رژیم صهیونیستی که به اتخاذ تصمیمات افراطی و جنون‌آمیز معروف است و خواستار مسلح‌شدن همه صهیونیست‌هایی است که در فلسطین اشغالی زندگی می‌کنند، پیشتر کابینه نتانیاهو را به استعفا تهدید کرده بود.

وی به شدت از عملکرد «ضعیف» کابینه نتانیاهو در قبال نوار غزه و نیز کوتاهی در موضوع تخلیه «خان الاحمر» از فلسطینیان انتقاد می‌کرد و به نظر می‌رسد که نتانیاهو با این جنایت جدید در غزه، رضایت او را جلب کرده است.

وی بهمن ماه گذشته تهدید کرده بود: «اگر ظرف هشت ماه آینده تغییری جدی در این دو پرونده رخ ندهد از کابینه نتانیاهو استعفا خواهد کرد».

«یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز تصریح کرد که این رژیم با این فرض که ممکن است رویارویی‌های محدودی صورت گیرد، دست به چنین عملیاتی زد.

وی افزود: ارتش اسرائیل و دستگاه امنیت داخلی (شاباک) ماموریت خود را به طور مشخص علیه فرماندهان جهاد اسلامی در نوار غزه، در این شب انجام دادند. هر تروریستی که شهروندان اسرائیل را مورد آزاد قرار دهد، پشیمان خواهد شد. ما دشمنانمان را تعقیب و دستگیر خواهیم کرد».

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    3 1
    وقتی به شما سگهای وحشی پاسخ دادند نیروهای جهاد اسلامی ان موقع شادی کنید بوزینه ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس