کد خبر 1487922
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
ایتالیا از شهروندانش خواست تا بلافاصه اوکراین را ترک کنند

سفارت رم در کی‌یف به شهروندان ایتالیا توصیه کرد تا بلافصله نسبت به ترک اوکراین اقدام کنند.

به گزارش مشرق، سفارت ایتالیا در کی‌یف با اشاره به «تشدید حملات موشکی سنگین روسیه»، از شهروندان ایتالیایی خواست تا هرچه سریع‌تر اوکراین را ترک کنند.

در پیامی که در تارنمای Viaggiare Sicuri وابسته به ستاد بحران وزارت خارجه ایتالیا، آمده است: به هموطنانی که همچنان در اوکراین حضور دارند، شدیدا توصیه می‌شود که با هر وسیله نقلیه موجود، از جمله قطار و در زمان‌هایی که حکومت‌نظامی برقرار نیست، بلافاصله این کشور را ترک کنند. همچنین از هرگونه سفر به اوکراین به هر علتی، شدیدا خودداری شود.

ایتالیا پارسال و همزمان با آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکرایم، کارکنان غیرضروری سفارت این کشور در کی‌یف را فراخواند و از شهروندان ایتالیایی خواست تا از سفر به دونتسک، لوهانسک و کریمه اجتناب کنند.

شبه‌جزیره کریمه در سال ۲۰۱۴ به روسیه الحاق شد و دو منطقه دونتسک و لوهانسک نیز پس از برگزاری همه‌پرسی که پارسال انجام شد، به مسکو الحاق شدند.

کی‌یف دیروز(دوشنبه) از چندین حمله موشکی و پهپادی روسیه در شهرهای مختلف اوکراین خبر داد و مدعی شد که ۳۵ فروند پهپاد «کامیکازه» را در کی‌یف سرنگون کرده و این در حالی است که بمب‌افکن‌های نیروی هوایی مسکو هشت موشک را در محور اودِسا پرتاب کردند. همچنین در مناطق چرنیگوف و دنیپروپتروفسک و شهر زاپروژیا که بزرگ‌ترین نیروگاه اتمی اروپا را در خود جای داده، وقوع انفجار گزارش شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 0
    باز به شرف اروپا و آمریکا که مقابل تهاجم روسيه ایستادند و ماشالله به زلنسکی که دفاع در برابر قدرت دوم جهان رو قبول کرد و مثل بعضی ها نوکر روسیه نشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس