سردار سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه آنها که ما را بی ثبات و درآستانه تزلزل می دانستند، گرفتار بی ثباتی شدند و این جمهوری اسلامی است که در ثبات می درخشد.

به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی روز سه شنبه در دومین اجلاسیه مجمع اساتید، فرماندهان و استادیاران برادر شبکه تربیتی صالحین بسیج افزود: آنان خودشان را صاحب ثبات، اقتدار، شوکت، جلال و جبروت می دانستند، فکر می کردند می توانند شکست اسلام را جشن بگیرند.

وی گفت: اما امروز را نگاه کنید همه آنها که ما را بی ثبات و درآستانه تزلزل می دانستند، گرفتار بی ثباتی شدند و این جمهوری اسلامی است که در ثبات می درخشد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: از آن ائتلاف که به هم کمک می کردند خبری نیست، آمریکا عربستان را تنها گذاشت و عربستان به سمت چین و جمهوری اسلامی متمایل شد و در جنگ یمن زانو زد و نتوانست در برابر مستضعفین اندک دوام بیاورد.

سلامی اضافه کرد: اگر آمریکا قبلا نمی توانست به رژیم صهیونیستی کمک امروز دیگر نمی خواهد از این رژیم حمایت کند.

وی گفت: آمریکا اکنون در عراق درحال جمع وجود کردن حضور خود تنها در۲ پایگاه نظامی و سرانجام ترک عراق است و اولویت نداشتن خاورمیانه برای آمریکا به آنها تحمیل شده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترکیه نیز از آنها فاصله گرفته و حتی دیگر کشورهای کوچک نیز در حال جستجو کردن تکیه گاه های مطمئن تر هستند.

سلامی افزود: فرانسه که روزی می خواست جامعه ما را بی ثبات کند امروز بی ثباتی در خیابان‌هایش موج می زند.

وی بیان داشت: رژیم صهیونیستی اآنچنان بی ثبات شده که کسی به این رژیم سفر نمی کند و غربی ها حتی مسوولان آنها را راه نمی دهند؛ از طرفی روزانه ۳۰ عملیات مسلحانه در آنجا انجام می شود که بخشی از طرف کرانه باختری مسلح، بخشی از غزه و لبنان وسوریه انجام می شود.

سلامی افزود: حزب الله در لبنان درخشید، بشار اسد در سوریه ماند و از انزوا خارج شد و این تغییرات در عرض چند ماه رخ داد، این تغییرات سنت الهی بود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سنت الهی که رخ می‌دهد اتفاقات ناگهان شکل می‌گیرد، فروپاشی قدرت‌ها به همین شکل، به‌سرعت و غافلگیر کننده و غیرمعمول اتفاق می افتد و این فقط به خاطر تکیه ما به اسلام است.

سلامی در بخش دیگری از این نشست گفت: اسلام در عصر ما دوباره طلوع و ظهور یافته و هروقت اسلام ظاهر می شود طاغوت در برابر آن صف بندی می کند.

وی تاکید کرد: نبرد با دشمن در مقطع طلوع اسلام اجتناب ناپذیر است و نمی توان در این مقطع دشمن را دور زد. وقتی نور اسلام ظاهر می شود حتما طاغوت می‌ایستد و لذا اسلام از میان شمشیرهای جهاد عبور می کند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این عصر همانند دوران پیامبر عظیم الشان اسلام عصر استقامت است بیان داشت: این استقامت، پیامبر و استواته و قایمه می خواهد که در منطقه مرکزی میدان بایستد و در مقابل همه تهدیدها و فشارها عقب نشینی نکند، همچنین کسانی می خواهد که نه بترسند، نه غمگین باشند و با او دوام بیاورند.

وی تصریح کرد: جهاد، انسان‌های نفوذ ناپذیر می خواهد، انسان‌هایی که با وسوسه شیطان نلرزند لذا تربیت و ساخت انسان‌های مستحکم یعنی شکل گیری زیرساخت اصلی تمدن اسلامی و باید گفت، فلسفه اصلی شجره صالحین بسیج نیز همین است.

وی گفت: هیچ دشمنی امروز اشتها و تمایلی به تصاحب سرزمین ما ندارد، حتی در دنیای وهم هم چنین رویایی بزای او باطل است.

فرمانده سپاه بیان داشت: اما جغرافیای جنگ ما با دشمنان به تسخیر قلب‌ها، ذهن‌ها، باورها، اراده ها، اعتقادات و ترویج جهل و خرافه و اشاعه ناآگاهی توسط آنان تغییر کرده است.

فرمانده سپاه گفت: کسانی که می توانند دراین جنگ خطیر ما را راهنمایی کنند عالمان و صاحبان فضیلت اند.

سلامی اضافه کرد: نبرد برای از میدان خارج کردن انسان‌های مومن یک واقعیت است لذا آنان از سرچشمه قدرت و از آنجایی که قدرت تولید می شود یعنی ولی امر و نایب امام زمان (عج) شروع کرده اند.
سلامی بیان داشت: او الهام بخش، روح آفرین و قدرت افزا و منطق آفرین است، او نقطه مرکزی مقاومت است، دشمن بهتر از ما تاثیر امامت ولی امر مسلمین را درک کرده است.

وی تاکید کرد : رهبری، قائمه نظام اسلامی و مردم، قاعده آن هستند، دشمن به قائمه نظام حمله کرده تا قاعده را بشکند.

حجت الاسلام محمد جواد امامپور، معاونت تعلیم و تربیت شبکه صالحین بسیج در دومین اجلاسیه مجمع فرماندهان و اساتید صالحین بسیج نیز گفت: جلسات هم اندیشی با حضور ۳۰۰ نفر از استادان و فرماندهان صالحین از ۱۸ استان طی سه روز در این اجلاسیه برگزار شد و امروز سه شنبه نیز در انتهای مراسم جمع بندی این گفت وگوها ارایه می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    اغتشاش زنای هرزه بیحجاب تو خیابونن که توانایی جمع کردن اونا رو هم نداشتین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس