سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امنیت، یک ضرورت حیاتی برای زندگی مردم است و ما تأمین و تحکیم امنیت در منطقه را چند وجهی و از طریق خدمت به مردم و بومی سازی و مردمی سازی تامین آن دنبال می‌کنیم.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در آیین بهره برداری از ۳ طرح زیر ساختی نیروی زمینی سپاه در استان سیستان و بلوچستان، روح و پیام مشترک ۳ هدیه نیروی زمینی سپاه به مردم شریف و عزتمند استان را عزم و اراده به هم پیوسته همه ارکان نظام و سپاه برای تأمین امنیت و پیشرفت و رفاه مردم توصیف کرد.

وی ادامه داد: امروز افتتاح ۳ طرح ملی بیمارستانی، فرودگاهی و پایگاه هوایی در استان سیستان و بلوچستان به یکی دیگر از شیرین ترین و به یادماندنی ترین دوران خدمتی ما در سپاه تبدیل شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: امروز در حالی بهره برداری از طرح توسعه و گسترش تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان را آغاز می‌کنیم که این بیمارستان به یکی از مهم ترین و مجهزترین بیمارستان های سطح ملی ارتقاء پیدا کرد.

وی ادامه داد: گام توسعه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان متناسب با نیاز مردم استان سیستان و بلوچستان و نیروهای مسلح مستقر در این استان طراحی شده است. با این طرح توسعه، ظرفیت پذیرش اورژانس این بیمارستان به حدود ۹۰ هزار خدمت در ماه رسید که در نوع خود برای این منطقه بسیار گام بلندی است.

سرلشکر سلامی به طرح گسترش و توسعه فرودگاه شهر سراوان در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: امنیت، یک ضرورت حیاتی و مقدمه اساسی برای زندگی مردم است و ما تأمین و تحکیم امنیت در منطقه را چند وجهی و از طریق خدمت به مردم و بومی سازی و مردمی سازی تامین آن دنبال می کنیم.

وی افزود: یکی از طرح‌های بزرگی که امروز به مردم شریف سیستان و بلوچستان اهدا شد و مقیاس آن یک مقیاس ملی و کشوری است، طرح توسعه و گسترش فرودگاه سراوان است‌ که نقش مهمی در تسهیل حوزه های ارتباطی، اقتصادی و امنیتی مردم منطقه دارد. با تلاش زنجیره وار و به هم پیوسته و در عین حال جهادی مجموعه ای از فرزندان این ملت، این فرودگاه به یک فرودگاه مناسب حتی برای فرود هواپیماهای پهن پیکر تبدیل شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اجرای فرودگاه سراوان در حقیقت یکی از شاخص‌های توسعه در این منطقه است، تصریح کرد: این طرح بر پایه الگوی توسعه امنیت توام با توسعه اجتماعی و رفاهی به ثمر نشسته است.

سرلشکر سلامی در ادامه به افتتاح پایگاه هوایی شهید علی عربی نیروی زمینی سپاه به عنوان یکی از طرح های مهم کشوری اشاره کرد و گفت: این پایگاه برای ایفای نقش مهمی در زندگی و امنیت مردم منطقه طراحی و ایجاد شده است.

وی افزود: سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، مهندسی رزمی، بهداری رزمی و آماد نیروی زمینی سپاه و همه معاونت های فرماندهی کل سپاه، بضاعت خود را به میدان آورده و امروز این سه طرح زیرساختی را به مردم هدیه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 1
    سردار چرا این اتباع اجنبی را که عین تیربار بچه تولید می کنند و در این شرایط باری بر دوش مردم هستند اجازه میدین وارد کشور بشن؟
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      0 0
      چی میگی کولی زاده
  • وطن پرست IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    اگر این خط جواب می داد، هیچ وقت ۸۸ پیش نمیومد. شماها هرچقدر هم تلاش کنید نصف دولت نهم نمی تونید خدمات بدید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس