احتمال تجدیدنظر در قیمت خودروهای مونتاژی طی ۲ تا ۳ ماه آینده

سخنگوی شورای رقابت گفت: قیمت خودروهای مونتاژی نباید بیشتر از وارداتی‌ها باشد اما به هر حال درخواست وزارت صمت برای تجدیدنظر در قیمت مونتاژی‌ها را بررسی می‌کنیم.

به گزارش مشرق، اسماعیل شجاعی در بخش خبری در مورد نامه وزارت صمت برای تجدیدنظر در قیمت خودروهای مونتاژی اظهار داشت: قیمت خودروهای مونتاژی روز شنبه نهایی شد و اطلاعات را از خود وزارت صمت گرفتیم اینکه وزارت صمت خواستار بازنگری است و مونتاژکاران اعتراض دارند باید بررسی شود.

سخنگوی شورای رقابت افزود: به هر حال آنچه که در شورای رقابت تصویب شده باید اجرا شود تا اینکه مسائل مورد نظر وزارت صمت در کارگروه خودروی شورای رقابت مجدد بررسی شود.

وی ادامه داد: پس از بررسی ممکن است ۲ تا ۳ ماه آینده در مصوبه شورای رقابت تجدیدنظر شود.

شجاعی گفت: قیمت خودروهای مونتاژی ها نباید به شکلی باشد که اگر واردات صورت گیرد ارزان تر باشد. در واقع قیمت مونتاژی ها نباید بالاتر از خودروهای وارداتی باشد.

وی در مورد خودروهای مونتاژی که هنوز قیمت گذاری نشده‌اند نیز تصریح کرد: برای تصویب قیمت خودروهایی که باقی مانده منتظر اطلاعات سازمان حمایت هستیم که احتمالاً هفته آینده این اقدام صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    7 0
    وزارت صمت میگفت که ما میگیم خودرو رو گرون نکن ولی شورای رقابت قبول نمیکنه؛ این هم نمونه دروغگوییش. سال قبل بارها وزارت صمت میخواست گرون کنه که شورای رقابت نگذاشت.
    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      5 0
      کی مردم ایران از بند مافیا رها میشن!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ali IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    1 0
    مثل اینکه - میرسلیم قدرتش بیشتره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس