کد خبر 1488587
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
خمس

سرمربی تیم فوتبال تراکتور برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش مشرق، پاکو خمز در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی مازندران، در خصوص برنامه‌های تاکتیکی‌اش، اظهار داشت: شیوه بازی‌مان مشخص است. همواره فوتبال مالکانه و با صبر و حوصله ارائه می‌دهیم تا به گل برسیم. نساجی هم می‌خواهد کارمان را سخت کند. با کسب سه امتیاز، جایگاه‌مان در جدول را مستحکم‌تر خواهیم کرد.

وی در خصوص حضور هواداران در بازی فردا، گفت: حضور هواداران در بازی فردا از نظر روحی و روانی تأثیرگذار است. نوع فوتبال ارائه شده از سوی بازیکنان، نمایانگر شرایط روحی و روانی بازیکنان است. حمایت آنان باعث ارتقای سطح تیم از نظر روحی-روانی و انگیزه مضاعف بازیکنان می‌شود و به ما کمک می‌کند تا بر حریف غلبه کنیم.

خمز در خصوص نظارتش بر آکادمی باشگاه، عنوان کرد: من سه بازی تیم امید تراکتور را از نزدیک تماشا کرده‌ام. به مرور زمان شناختم نسبت به تیم‌های پایه بیشتر می‌شود و راحت‌تر می‌توانم استعدادهای خوب را کشف کرده و به تیم‌ اصلی منتقل کنم. همچنین من با کمال افتخار آماده‌ام با مربیان ایرانی در خصوص فوتبال تبادل نظر کنم.

خمز در خصوص رویارویی با سرمربی اسپانیایی نساجی، گفت: من سابقه آشنایی با سرمربی نساجی را ندارم و برای او در فوتبال ایران آرزوی موفقیت می‌کنم. حضور مربیان اسپانیایی در لیگ‌های مختلف خوشحال کننده است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص بازی اخیر رئال مادرید و منچسترسیتی، گفت: من نمی‌توانم نتیجه بازی را پیش بینی کنم چون پیشگو نیستم. دوست دارم تیمی که فوتبال بهتری ارئه می‌دهد، به مرحله بعدی صعود کند. گواردیولا دوست من است اما رئال تیم کشورم بوده و می‌خواهم این تیم یک پای فینال باشد.

خمز راجع به شانس تراکتور برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: باید ۲بازی خود را انجام دهیم و رتبه چهارم را کسب کنیم. خوشحالم که کسب این رتبه فقط به خودمان بستگی دارد و ربطی به نتایج رقبای‌مان ندارد اما هنوز مطمئن نیستم که با کسب رتبه چهارم به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می‌کنیم یا نه. وظیفه ما کسب رتبه چهارم است چرا که بالاتر از آن ممکن نیست. معتقدم کسب مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا اتفاق بسیار خوبی برای تراکتور است.

وی ادامه داد: پیش از حضورم، تراکتور ۱۵ امتیاز داشت و اکنون به ۴۹ امتیاز دست یافته‌ایم که نشانگر تلاش بازیکنان است.

خمز در رابطه با میزان رضایتش از محمد نصرتی، خاطرنشان کرد: نصرتی بهترین دستیار ایرانی است که می‌توانم داشته باشم.

وی در رابطه با محرومیت هادی محمدی از بازی فردا، گفت: این بازیکن در جریان بازی کارت زرد گرفته و مشکلی نیست اما اگر کسی بی‌مورد کارت دریافت کند، جریمه می‌شود. ما جایگزین هادی را مشخص کرده‌ایم.

سرمربی تراکتور در رابطه با چینش خط حمله تیمش برای بازی فردا، بیان کرد: معمولاً مثل رئال مادرید با یک مهاجم و دو وینگر بازی می‌کنیم. سیستم‌ بازی‌مان ۳-۳-۴ است البته امسال در چند بازی از سه دفاع و دو مهاجم استفاده کردیم. این طرز فکر که هر چقدر تعداد مهاجم زیاد باشد، تیم هجومی می‌شود، اشتباه است. از وقتی من آمده‌ام، تراکتور گل زیادی به ثمر رسانده است.

وی با بیان اینکه بازی تهاجمی ایده و تفکر بازیکنان است، مطرح کرد: تمام گل‌ها را صرفاً مهاجمان به ثمر نمی‌رسانند. مثلاً گوستاوو به عنوان یک هافبک برای‌مان گلزنی کرده است. وینگرهایمان به خوبی در دفاع و حمله شرکت می‌کنند اما باید تعداد گل‌هایشان بیشتر شود.

خمز در رابطه با محرومان و مصدومان تیم، بیان کرد: هادی محمدی محروم است ولی وضعیت مصدومیت چند بازیکن مشخص نیست.

سرمربی تراکتور در خصوص پیامش برای هواداران، گفت: نیازی نیست من به تماشاگران پیام دهم. آنان کارشان را به خوبی می‌دانند و به بهترین شکل از تیم حمایت می‌کنند. معتقدم ما باید از هواداران‌مان قدردانی کنیم و امیدوارم فردا یادگار امام(ره) را پر از تماشاگر ببینیم.

وی تصریح کرد: هواداران باید در روزهای سخت هم حامی تیم باشند. در روزهای خوب که نتایج باب میل است، همه می‌آیند. مهم روزهای سخت است. براساس یک ضرب‌المثل، به بازیکنان باید محبت کنیم تا بازی را ببرند نه اینکه به آنان محبت کنیم چون که بازی را برده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس