کد خبر 1489048
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
پیش‌بینی فاتح لیگ قهرمانان اروپا توسط ابر رایانه

پس از پایان دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک اَبَر رایانه، قهرمان این مسابقات را پیش‌بینی کرد.

به گزارش مشرق، یک اَبَر رایانه با توجه به نتایج مشخص‌شده و همچنین داده‌های مختلف از تیم‌ها پس از پایان دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شانس صعود و قهرمانی چهار تیم پایان جام را پیش‌بینی‌کرد.

تیم منچسترسیتی که در بازی رفت مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو، مقابل میزبان خود به تساوی یک بر یک رسید، از نگاه ابر رایانه «بِتسی» شانس ۷۰ درصدی برای رسیدن به بازی نهایی دارد.

همچنین بر الگوریتم‌های بتسی، در صورت رسیدن شاگردان «پپ گواردیولا» به دیدار نهایی، آن‌ها شانس ۵۱ درصدی برای بردن جام به بخش آبی شهر منچستر برای اولین بار در تاریخ را دارند.

تیم گواردیولا که در جستجوی فتح سه‌گانه است، برای دومین سال پیاپی است که در این مرحله مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرد. ۲ سال قبل آن‌ها موفق به عبور از سد کهکشانی‌ها شدند اما در بازی نهایی که در پورتو برگزار شد، مغلوب چلسی شدند. سال گذشته اما رئالی‌ها با گذر از شاگردان پپ، لیورپول را شکست دادند و برای چهاردهمین بار قهرمان اروپا شدند.

اینتر هم که در دربی دلامادونینا، میلان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داده است، شانس ۹۳ درصدی برای حضور در بازی نهایی دارد و در صورت رسیدن به این مهم، ۴۹ درصد هم شانس فتح جام برای چهارمین بار در تاریخ باشگاه خود را دارد.

شاگردان «سیمونه اینزاگی» در پی آن هستند تا برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۰ به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسند. اینتر در فصل ۲۰۱۰-۲۰۰۹ با هدایت «ژوزه مورینیو» موفق شد سه‌گانه سری آ، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار است شامگاه ۲۰ خرداد در ورزشگاه «آتاترک» شهر استانبول برگزار شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یدالله IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    1 0
    والله به دین آیین من بچه مسلمونم اونم شدید فقط خاستم بگم چیزی که الان نوشتم همینطوری بود وگرنه من حضرت محمد را از پدر مادرم هم بیشتر دوس دارم و بعد از خدا من حضرت محمد را در حد پرستش دوست دارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس