پوچتینو در رادار چلسی

رسانه انگلیسی لیست خرید سرمربی آرژانتینی برای چلسیِ مدل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، «مائوریسیو پوچتینو» سرمربی پیشین تیم‌های تاتنهام و پاری‌سن ژرمن با سران باشگاه چلسی به توافق رسیده و تنها مسئله زمان برای معرفی رسمی او مطرح است.

روزنامه «دیلی میل» خبر داده سران آبی‌های لندن و سرمربی آرژانتینی هم‌اکنون در حال بحث و بررسی گزینه‌های جذب بازیکن برای فصل آینده هستند که در میان آن‌ها نام‌های سرشناسی نیز به چشم می‌خورند.

هم‌اکنون «فرانک لمپارد» به عنوان سرمربی موقت چلسی فعالیت می‌کند و قرار است او تا پایان فصل هدایت آبی‌های لندن را برعهده داشته باشد و پس از آن پوچتینو هدایت کار را برعهده خواهد کرد.

پوچیتینو به همراه «لورنس استوراد» و «پل وینستنلی» مدیران ورزشی چلسی در حال رایزنی برای تقویت تیم رده یازدهم لیگ برتر هستند و با وجود برنامه‌های آن‌ها برای فروش بازیکنان مازاد، قرار است یک مهاجم، یک هافبک و یک دروازه‌بان باکیفیت را جذب کنند.

«لائوتارو مارتینز» به احتمال زیاد گزینه اول پوچتینو برای خط حمله تیمش است. «ویکتور اوسیمن» آقای گل سری آ و مهاجم نیجریه‌ای ناپولی هم مورد علاقه این باشگاه است اما مبلغ بالای او، انتقال اوسیمن به لندن را دشوار کرده است.

با بازگشت «روملو لوکاکو» مهاجم تنومند بلژیکی به چلسی که به صورت قرضی در اینتر توپ می‌زند، زوج لائوتارو-لوکاکو که اینتر مدل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ را به مقام قهرمانی سری آ ایتالیا رساندند، می‌تواند این بار در لندن شکل بگیرد.

«کریستوفر انکونکو» مهاجم فرانسوی تیم لایپزیش هم قرار است در تابستان به چلسی بپیوندد. آبی‌ها او را در زمستان با ۶۳ میلیون جذب و به تیم آلمانی قرض دادند.

در خط میانی، سران چلسی به دنیال جذب «دکلین رایس» و «الکسیس مک‌آلیستر» ستارگان انگلیسی و آرژانتینی تیم‌های لیگ برتری وستهام و برایتون هستند اما برای این انتقال‌ها باید به ترتیب با آرسنال و لیورپول رقابت کنند.

رایس و مک‌آلیستر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یاران ثابت و تأثیرگذار تیم‌های ملی انگلیس و آرژانتین بودند و باشگاه‌های لیگ برتری برای آن‌ها وارد جنگ شده‌اند.

در پست شماره یک هم پوچتینو دست روی «امیلیانو مارتینز» دروازه‌بان آرژانتینی و پرحاشیه تیم استون ویلا گذاشته است.

سران باشگاه چلسی پس از اخراج «توماس توخل» در اوایل فصل هم علاقه داشتند تا پوچتینو را سرمربی خود کنند اما به دلیل سابقه او در تیم رقیب چلسی یعنی تاتنهام، باعث شد آن‌ها در آن زمان از این تصمیم منصرف شوند.

پوچتینو ۵۱ ساله که سابقه هدایت ساوتهمپتون در لیگ جزیره را نیز در کارنامه دارد، همراه با تاتنهام به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ و همچنین قهرمانی لیگ یک فرانسه با پاری‌سن‌ژرمن در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ رسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس