حمله موشکی

رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که امروز برای نخستین بار صدای آژیر خطر در «قدس» و همچنین سایر مناطق مرکزی صهونیست نشین از جمله «گوش عتزیون» همراه ا صدای انفجار شنیده شد.

به گزارش مشرق، رژیم اشغالگر اسرائیل روز جمعه برای چهارمین روز متوالی با ادامه حملات خود مناطق مختلفی از نوار غزه را هدف قرار داد و در پاسخ، گروه‌های مقاومت فلسطینی در عملیاتی که اسم آن را «انتقام آزادگان» نام نهادند سرزمین‌های اشغالی را با موشک هدف قرار دادند.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی امروز جمعه چندین نقطه از شهر رفح در جنوب نوار غزه از جمله زمین‌های کشاورزی در نزدیکی نمازخانه الصابرین و دو نقطه دیگر در نزدیکی کارخانه النجار و شرق چهار راه ابوالعباس را هدف قرار دادند.

در مقابل گروه‌های مقاومت فلسطین نیز در عملیاتی با عنوان «انتقام آزادگان» به حملات موشکی خود به سرزمین‌های اشغالی ادامه دادند.

خبرگزاری شهاب فلسطین گزارش داد که صبح امروز آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین در «بیت شمیش» در غرب قدس و در «الون شووت»، »افرات»، «بیتار عیلیت»، «بات عاین»، «گواعوت»، «هار گیلو»، «کفار عتصون» و ناویه دانئیل» در جنوب بیت لحم به صدا در آمد و سقوط یک فروند موشک در «بت عین» در داخل مجتمع «گوش عتزیون» بین الخلیل و قدس مشاهده شد.

شبکه الجزیره نیز با اشاره به اینکه گروه‌های مقاومت فلسطینی در پاسخ حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه چندین فروند راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین جنوب غزه شلیک کرد، افزود: آژیرهای خطر در «نیر عوز» و «عین هشلوشا» در جنوب نوار غزه به صدا درآمده است.

این شبکه همچنین گزارش داد که نیروهای مقاومت فلسطینی دو موشک دوربُرد از سمت شمال غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی فلسطین شلیک کردند و آژیر خطر در قدس غربی به صدا درآمد.

الجزیره اشاره کرد که آژیرهای خطر در مجتمع‌های مسکونی شهرک‌های صهیونیست‌نشین «گوش عتزیون» در نزدیکی بیت لحم به صدا درآمده است.

همچنین شبکه المیادین نیز از شلیک موشک به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین «گوش دان» و «بیت شیمش» در جنوب تل آویو خبر داد.

الجزیره در خبری دیگر از سقوط یک راکت در یکی از شهرک‌های «گوش عتزیون» در جنوب بیت لحم خبر داد و افزود: خبرهای اولیه حاکیست که یک راکت دیگر نیز در شیمش در غرب قدس سقوط کرده است.

رسانه‌های رژیم اسرائیل شلیک موشک به سمت قدس در مرکز سرزمین‌های اشغالی را غیرمنتظره و دراماتیک دانستند و گفتند برای نخستین بار صدای آژیر خطر در این منطقه به صدا در آمده است.

شبکه المیادین به نقل از «سرایا القدس» (گردان‌های قدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مقاومت فلسطین در دو مرحله به قدس اشغالی، «تل آویو» و شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین حمله موشکی انجام داده است.

همچنین شبکه الجزیره قطر به نقل از یکی از فرماندهان اتاق مشترک مقاومت فلسطین گزارش داد که گروه‌های این اتاق در حال نفوذ به عمق سرزمین‌های اشغالی هستند و نتایج این نبرد به سود ما در حال تغییر است.

وی با بیان اینکه ما بر نبرد سیطره داریم و زمان و مکان پاسخ قاطع را تعیین می‌کنیم، افزود: ما وارد تاکتیک فرسایش شده ایم و بی‌سر و صدا اشغالگران صهیونیست را در نبرد غافلگیر می‌کنیم.

در خبر فوری دیگری شبکه المیادین گزارش داد که برخی از موشک‌های مقاومت سامانه گنبد آهنین را دور زده و به هدف اصابت کرده است.

از روز سه شنبه جنگنده‌ - بمب افکن های رژیم صهیونیستی نوار غزه را هدف حملات سنگین خود قرار دادند که در جریان آن تاکنون ۳۱ فلسطینی از جمله ۶ کودک و سه زن و ۴ فرمانده ارشد گروهان‌های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهید شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که ۱۳۳ نقطه از نوار غزه را آماج حملات شدید خود قرار داده است.

گروه‌های مبارز فلسطینی نیز در اقدامی تلافی‌جویانه در چندین نوبت تل آویو و دیگر بخش‌های سرزمین‌های اشغالی به ویژه جنوب اسرائیل را آماج حملات موشکی و راکتی قرار دادند که در جریان آن تاکنون ۱۶ صهیونیست زخمی شدند که حال بسیاری از آنان وخیم گزارش می‌شود.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از عصر چهارشنبه تاکنون گروه‌های فلسطینی صدها راکت و موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند که خسارت مالی زیادی را به بار آورده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    یاللعجب.حماس و حزب الله موشک می زنند به طرف اسرائیل اما فلسطینی ها کشته می شوند
  • . IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    بسیاری چیه بگو بیشترشون
  • سسس IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    سلام. خب چندتاموشک قوی پرتعدادبزنن به مراکزحساس اسراییل اونوقت سریع کم میاره اسراییل.باپهبادبزنن اسراییلوهمزمان
  • طمراس IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    1 1
    گنبد آهنین اسرائیل باعث شده که موشک های اهدایی به فلسطینیان پس از شلیک، در آسمان اسرائیل منفجر شده ،مثل افتتاحیه المپیک باعث نورافشانی و رقص نور و صدا و زیبایی خاصی شود. لطفا در مورد تعداد کشته شدگان اسرائیل هم اطلاع رسانی کنید .
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      خاکبرسرت باان نظردادنت
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      گنبد آهنین مگر سالمه؟
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      بدبخت، تا دیر نشده،شنا یاد بگید که باید بزنی به دل دریا.
    • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      0 0
      شرط می بندم جیگرشو نداری حتی یه ثانیه به اعتبار گنبد آهنین تو یکی از شهرهای اسراییل بشینی از جشن نورافشانی و رقص نور لذت ببری...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس