کد خبر 1489096
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
دستگیری سارق منازل در پایتخت

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوانی که اقدام به سرقت از منزل کرده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین مافی بیان داشت: بامداد بیست و دوم اردیبهشت ماه سال جاری تیم عملیات کلانتری ۱۳۷ نصر در حال گشت زنی در محدوده خیابان جلال آل احمد تهران بودند که به یک خودروی ساینا با سه سرنشین که منازل مسکونی را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف یکی از منازل رفته و یکی از متهمان اقدام به ورود به منزل می‌کند که مأموران به سرعت برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و ۲ متهم دیگر به محض رؤیت خودروی گشت با خودرو از محل متواری شدند و متهم پیاده در محل دستگیر شد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی و طی یک عملیات تعقیب و گریز و استفاده از قانون بکارگیری سلاح و شلیک به لاستیک خودروی متهمان خودروی متهمان متوقف شد و یکی از متهمان که به سمت مأموران حمله ور شده بود دستگیر و نفر دیگر از شلوغی ایجاد شده استفاده و اقدام به فرار به صورت پیاده کرد. در بررسی‌های بیشتر از خودروی متهمان آلات و ادوات سرقت کشف شد.

سرهنگ مافی در پایان با اشاره به سوابق متهمان ۲۶ و ۲۸ ساله در امر سرقت خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری همدست متواری متهمان در دستور کار کلانتری ۱۳۷ نصر قرار گرفت.

وی بیان داشت: از باند سه نفره، دو نفر دستگیر شدند و تحقیقات برای دستگیری نفر سوم ادامه دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس