مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس باید حل شود/ با استوری، سرخابی‌ها را تحت فشار قرار داده‌اند

عضو هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مشخص شدن مالکیت سرخابی‌ها خواسته اصلی هواداران است و امیدوارم تا مشکلی ایجاد نشده، این موضوع حل شود.

به گزارش مشرق، حسین خبیری در خصوص احتمال حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: باید به مدتی قبل برگردم زمانی که قرار شد سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری دو باشگاه و مالکیت مشترک آنها جلساتی را برگزار و مشکلات را حل کند.

وی تاکید کرد: دولت مردمی و وزیر ورزش و جوانان برخلاف دولت‌ها و وزارت‌خانه‌های قبل این بار کاری را عملی کردند که شاید در تاریخ ماندگار شود و نشان دادند حرف الکی نمی‌زنند. واگذاری این دو باشگاه و تکلیف مالکیت مهم‌ترین خواسته هواداران است که در حال حاضر همه چیز معطل رییس سازمان خصوص‌سازی است.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر بیش از یک سال است که سازمان خصوصی‌سازی باید فرایند واگذاری را آماده کند و هنوز این کار انجام نشده است. از نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا ما برای حرفه‌ای‌سازی و گرفتن مجوزهای لازم باید مالکیت‌مان مشخص شود و امیدوارم دوستان ما در سازمان خصوصی‌سازی به جای پرداختن به مسایلی که وظیفه آنها نیست به حل مشکل ما بپردازند.

وی تصریح کرد: تیم‌های مدعی قهرمانی در سخت ترین شرایط قرار دارند اما دوستان با استوری و توییت‌های خود ما و استقلال را تحت فشار قرار می‌دهند اما برای تیم دیگر طور دیگر رفتار می‌کنند. هواداران ما و استقلال تنها یک سوال دارند که دلیل رفتار دوستان در اوج رقابت های لیگ برتر چیست. البته شاید رفتار آنها عمدی نباشد اما باید بدانند متخصص ورزش نیستند و با هر اظهار نظر نادرستی می توانند میلیون ها هوادار را غمگین کنند.

خبیری در پاسخ به این سوال که آیا حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان درست است، گفت: رفتار دوستان باعث شده تا بحث مالکیت مشترک ما و استقلال مطرح شود و اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا ما را از حضور در لیگ قهرمانان محروم کند مطرح کنندگان چنین مسائلی باید پاسخگوی هواداران باشند.

وی اظهار داشت: ما از زمان بارگذاری مدارک به بهترین شکل کارهای خود را انجام دادیم ولی این که اگر به دلیل مالکیت مشترک ما ضرر کنیم ایراد به دوستان و آقای قربان‌زاده به خاطر مصاحبه هایشان و اینکه مسئولیت واگذاری دو باشگاه را انجام نداده برمی گردد و اگر ما در ماه های اخیر درست جلو رفته بودیم الان مالکیت ما مشخص شده بود.

خبیری خاطرنشان کرد: آقایان از چیدمان هیئت‌مدیره دو باشگاه صحبت می‌کنند اما من یک سوال دارم. مگر این موضوع وظیفه شما است؟ چیدمان هیئت‌مدیره یک کار کاملا تخصصی است که در اختیار وزیر ورزش و معاون او است که انصافا به بهترین شکل هم این کار را انجام دادند. با صلاحیت ترین افراد در هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس هستند و دوستان دنبال آدم های با صلاحیت نروند. برای من ماندن یا رفتن اهمیت ندارد زیرا من قبل از هر چیزی هوادار پرسپولیس بودم و هدفم موفقیت این تیم است. ما از شهریاری در بحث اقتصادی و ورزشی قوی تر نداریم که الان رییس هیئت‌مدیره است یا از پوراحمدی که با دقت نظر وزارت الان در هیات مدیره هست. خود درویش واقعا آرامش را به باشگاه رسانده یا سایر اعضا هیئت‌مدیره که عالی هستند.

وی تاکید کرد: ما هنوز چیزی از واکنش رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نشنیدیم و امیدوارم که اتفاقی رخ ندهد. کام هواداران ما در شیرین‌ترین روز های لیگ به خاطر چنین مسایلی نباید تلخ شود. اگر آقایان می‌خواهند دوستان خود را به هیئت‌مدیره بیاورند ما همین الان استعفا می‌دهیم تا تیم محبوبمان آسیب نبیند و هواداران ناراحت نشوند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    روزی برسد که فوتبال ایران از چین هم ضعیف تر بشود و علت آن باشگاههای استقلال تهران و سپاهان اصفهان هستند. پرتقالی ها افرادی بوده اند که به خلیج فارس حمله کرده اند. پرتقالی ها استعمارگر بودند. تیم سپاهان اصفهان حق کارگران فولاد مبارکه را نخور و بعد باشگاه سپاهان اصفهان باید محاکمه قضایی بشوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس