کد خبر 1490057
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
تیراندازی

مهاجم مسلح ۱۸ ساله محله‌ای در ایالت نیومکزیکو را به گلوله بست و قبل از کشته شدن در تیراندازی پلیس، سه نفر را کشت و شش نفر را زخمی کرد.

به گزارش مشرق، به گفته مقام‌های آمریکایی، یک مرد مسلح ۱۸ ساله روز دوشنبه (۱۵ مه) به سمت عابران، خانه‌ها و خودروها در محله‌ای در نیومکزیکو تیراندازی کور کرد و سه نفر را کشت و شش نفر را قبل از این که به ضرب گلوله پلیس خارج از یک کلیسا کشته شود، زخمی کرد.

این تیراندازی اواخر صبح در منطقه‌ای مسکونی در «فارمینگتون» و یک مرکز خرده‌فروشی و هاب منطقه‌ای صنعت انرژی فسیلی در ۲۹۰ کیلومتری شمال غرب «البوکرکی» بزرگترین شهر ایالت نیومکزیکو رخ داد.

به گفته «شانیس گونزالس»، سخنگوی پلیس فارمینگتون، سه غیرنظامی کشته و شش نفر از جمله دو مامور پلیس که در جریان تبادل تیر بین پلیس و مرد مسلح شرکت داشتند، زخمی شدند.

او به خبرگزاری رویترز گفت، فرد مسلح حدود نیم کیلومتر را پای پیاده پرسه زده و به سمت افراد رهگذر شلیک کرده بود و در نهایت خارج از یک کلیسا با ماموران پلیس مواجه و در تیراندازی متقابل کشته شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    این کشتارها وتیر اندازی ها در ایالتهای امریکا توسط عوامل نیابتی اسرائیل انجام می شود . بین اسرائیل وامریکا جنگ خونین خیابانی شدید و پنهانی شکل گرفته همین امروز به تلافی نیروهای نیابتی امریکا در اسرائیل به خودرو اسرائیلی ها تیر اندازی کردند. کودکان بی گناه مسیحی امریکا دومین قربانیان انتقام هولوکاست یهود واسرائیل هستند بعد از کودکان فلسطینی. امریکا این واقعت را همیشه پنهان کرده ومی کند . وهمیشه عامل کشتار کودکان امریکایی را در دست بررسی اعلام می کند .واعلام نمی کند کشتار کودکان بی گناه مسیحی امریکا توسط عوامل نیابتی اسرائیل انجام می شود. اسرائیل دارد در امریکا کودک کشی می کند. خاک بر سر مسئولین امریکا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس