تیراندازی در ایالت می‌سی‌سی‌پی آمریکا/ ۷ نفر کشته و زخمی شدند

در حادثه تیراندازی در ایالت می‌سی‌سی‌پی واقع در آمریکا، یک نفر کشته و ۶ تَن هم زخمی شدند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی اِی بی سی نیوز، وقوع تیراندازی در شهر «پسکگولا» (Pascagoula) در ایالت می‌سی‌سی‌پی واقع در آمریکا یک کشته شده است.

پلیس آمریکا در این خصوص اعلام کرد که یک نفر در این حادثه کشته شده و حداقل ۶ فرد دیگر مصدوم شده اند.

حادثه در مهمانی در یک رستوران روی داد.

پلیس مقتول را «چیس هارمون» (Chase Harmon) ۱۹ ساله ساکن «پسکگولا» شناسایی کرد.

پلیس درباره علت و انگیزه تیراندازی از سوی این ضارب توضیحات بیشتری را ارائه نکرد. وی تا کنون بازداشت نشده است.

به گزارش مهر، در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود، لابی قدرتمند سلاح اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت بر حمل سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم اسلحه شخصی در اختیار داشته باشند و به همین علت آمار قتل و کشتار در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    تفریحات سالم در ابرگودرت
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    این کشتارها وتیر اندازی ها در ایالتهای امریکا توسط عوامل نیابتی اسرائیل انجام می شود . بین اسرائیل وامریکا جنگ خونین خیابانی شدید و پنهانی شکل گرفته همین امروز به تلافی نیروهای نیابتی امریکا در اسرائیل به خودرو اسرائیلی ها تیر اندازی کردند. کودکان بی گناه مسیحی امریکا دومین قربانیان انتقام هولوکاست یهود واسرائیل هستند بعد از کودکان فلسطینی. امریکا این واقعت را همیشه پنهان کرده ومی کند . وهمیشه عامل کشتار کودکان امریکایی را در دست بررسی اعلام می کند .واعلام نمی کند کشتار کودکان بی گناه مسیحی امریکا توسط عوامل نیابتی اسرائیل انجام می شود. اسرائیل دارد در امریکا کودک کشی می کند. خاک بر سر مسئولین امریکا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس