کد خبر 1490084
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
برف و کولاک

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۱۶۷ نفر از حادثه دیدگان برف و کولاک شدید در شهرستان سرعین و مشگین شهر خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، حمید قویدل ‌اظهار کرد: طبق گزارش دریافتی مردمی مبنی بر وقوع بارش شدید برف و کولاک و مسدود شدن مسیر مناطق عشایر نشین در شهرستان‌های سرعین و مشگین شهر ۴ تیم اسکان و تغذیه و یک تیم ارزیاب از شهرستان‌های مشگین شهر و سرعین متشکل از ۱۰ نفر نیروی انسانی و با بکارگیری ۵ دستگاه خودروی امدادی به مناطق حادثه‌دیده اعزام شدند.

وی ادامه داد: عشایر مناطق نزدیک به روستای لاطران شهرستان سرعین و قوتورسویی مشگین شهر درگیر برف کولاک است که در همه مناطق امدادگران در حال امدادرسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: امدادگران شهرستان سرعین ضمن توزیع ۱۰۰۰ قرص نان در بین حادثه دیدگان، ۱۵ نفر از حادثه دیدگان را به جاده اصلی انتقال داده‌اند.

قویدل افزود: نجاتگران شهرستان مشگین شهر نیز ضمن توزیع ۶۹۰ قرص نان، یک گالن نفت و ۶۰ متر نایلون اهدایی فرمانداری شهرستان، ۱۵ خانوار را امدادرسانی کرده‌اند.

وی یادآور شد: ۴ تیم از مرکز استان متشکل از ۸ نفر با ۳ دستگاه خودروی امدادی، یک دستگاه کامیونت و یک دستگاه آرگو جهت پشتیبانی از حادثه مشگین شهر به محل حادثه اعزام شدند.

در جریان این بارش ها عملیات همچنان ادامه دارد و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل و معاون امداد و نجات استان به صورت میدانی در محل حادثه حضور یافته و پیگیر روند امدادرسانی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اﻳﺮاﻥ IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    4 1
    اﺯ ﺯﻣﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﮔﺮاﻥ ﺷﺪﻩ ﺩﻳﮕﻪ ﻣﺜﻞ ﻗﺒﻼ ﻛﻤﻚ ﻧﻤﻴﻜﻨﻨﺪ ﻗﺒﻼ ﺗﻦ ﻣﺎﻫﻲ ﻛﻨﺴﺮﻭ ﻟﻮﺑﻴﺎ ﻫﻢ ﺩﻳﮕﻪ ﺑﻪ ﺗﺎﺭﻳﺦ ﭘﻴﻮﺳﺖ.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس