تحریم

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد این کشور و اتحادیه اروپا به توافق رسیدند تا فعالیت‌های خود در زمینه اجرای بهتر تحریم‌ها را هماهنگ کنند.

به گزارش مشرق، وزارت خزانه داری آمریکا روز گذشته، سه شنبه در بیانیه‌ای در این باره گفت: اداره کنترل دارایی‌های خارجی» آمریکا (OFAC) و «سرویس اقدام خارجی اروپا» (EEAS) و دبیرخانه کل ثبات مالی، سرویس مالی و اتحادیه بازارهای سرمایه‌ای اتحادیه اروپا (DG FISMA) راه‌های هماهنگی در اجرای تحریم‌ها، تقویت پایبندی به تحریم‌ها، تقویت اجرا و بررسی چالش‌های مشترک پیش روی سیاست خارجی را شناسایی کردند.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است که نمایندگان دو طرف راه‌های جلوگیری از تاثیر تحریم‌های فعلی بر کمک‌های تجاری و بشردوستانه و حفظ آزادی اینترنت در مناطق تحریم‌شده را بررسی کردند.

آمریکا و متحدانش تحریم‌های گسترده‌ای علیه روسیه، چین، ایران، سوریه، کوبا، ونزوئلا، کره شمالی و برخی کشورهای دیگر وضع کرده‌اند که باعث اخلال در ارائه کمک‌های بشردوستانه و تاثیر منفی بر مردمان این کشورها شده است.

این بیانیه چند هفته پس از آن صادر شد که نمایندگان آمریکا و اروپا برای بحث و تبادل نظر درباره تحریم‌ها و تقویت بیشتر روابط کاری خود در بروکسل دیدار کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    چین و تحریم کنند تراشه و...بهش نفروشند کل جنگ ها و فلاکت دنیا تموم میشه ! هرچی تروریست و کشور تحریم زده است چین داره میدوشه و تحریم و براشون دور میزنه
  • کوروش IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    خدا رحم کنه همین طوری هم خداشاهده قیمت ها قابل باور نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس