کد خبر 1490545
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
سیل، فرمول یک ایتالیا را لغو کرد +عکس

مسابقه فرمول یک ایتالیا به دلیل بارش شدید باران و جاری‌ شدن سیل لغو شد.

به گزارش مشرق، در پی جاری‌شدن سیل در منطقه «امیلیا رومانیا» ایتالیا و پس از توافق فرمول یک و مقام‌های محلی «مسابقات اتومیبل‌رانی جایزه بزرگ» لغو و به زمان دیگری موکول شد.

روزنامه «گاردین» امروز (چهارشنبه) نوشته سران فرمول یک قصد ندارند مقام‌های محلی را برای برگزاری این مسابقه تحت فشار قرار دهند و برگزاری این دور در سال جاری میلادی احتمالاً انجام نخواهد شد.

این تصمیم فرمول یک پس از آن اتخاذ شد که «متئو سالوینی» وزیر حمل و نقل ایتالیا از سران فرمول یک خواسته بود به دلیل شرایط نامناسب منطقه، مسابقات را به تعویق بیندازند.

منطقه امیلیا رومانیا از سوی مقام‌های ایتالیایی در سطح هشدار قرمز قرار گرفته و این در حالی است که در پی بارش شدید باران، خیابان‌ها پر از آب شده‌اند و خطر سیل ویرانگر و رانش زمین، منطقه را تهدید می‌کند. ۲ نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

مسابقه فرمول یک ایتالیا در امیلیا رومانیا که ششمین دور مسابقات ۲۰۲۳ بود، قرار بود روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت و در پیست «انزو فراری» برگزار شود.

سیل، فرمول یک ایتالیا را لغو کرد +عکس

سیل، فرمول یک ایتالیا را لغو کرد +عکس

در جدول کلی رقابت‌های فرمول یک «مکس وراشتاپن» راننده هلندی-بلژیکی تیم ردبول با ۱۱۹ امتیاز صدرنشین است، «سرجیو پرز» هم‌تیمی مکزیکی او دوم است و «فرناندو آلونسو» راننده اسپانیایی تیم «آستون مارتین» با ۷۵ امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.

سیل، فرمول یک ایتالیا را لغو کرد +عکس

سیل، فرمول یک ایتالیا را لغو کرد +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس