کد خبر 1490615
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
رئیس دستگاه قضا: مردم عمل مسئول را می‌بینند نه قول را

حجت الاسلام اژه‌ای گفت: مردم عمل را می‌بینند نه قول را؛ قول خوب است اما مشروط به آنکه با عمل همراه باشد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای اداری استان خراسان شمالی اظهار کرد: امروز باید تمام تمرکز وتوان خود را برای رفع مسائل و مشکلات اقتصادی و تحقق رشد تولید و مهار تورم‌ معطوف کنیم ودر این راه باید از ظرفیت‌های مردمی به نحو مطلوب‌ بهره بگیریم.

وی گفت: لازمه بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی این است که مردم به ما اعتماد داشته باشند و بدانند که ما مسئولان نهایت تلاش را برای رفع مسائل و مشکلات آنها به کار می بندیم.

رئیس قوه قضاییه افزود: اگر مردم به کارگزاران نظام اعتماد کنند و توطئه دشمن در جهت مخدوش کردن این اعتماد، ناکام ماند آنگاه است که مردم برای رفع مشکلات، کمک کرده و یا صبر و تحمل پیشه می‌کنند.

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: اگر خدای ناکرده دشمن در توطئه خود توفیق یابد و به اعتماد مردم خدشه وارد شود و یا زندگی ما مسئولان از مردم جدا شود آنگاه است که مردم نه تنها کمک‌کار نخواهند بود بلکه ممکن است حرف دشمن را باور کنند.

وی ادامه داد: مردم عمل را می‌بینند نه قول را؛ قول خوب است اما مشروط به آنکه با عمل همراه باشد؛ بنابراین زندگی ما مسئولان به صورت عملی باید همراه با مردم باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: اگر مردم و جوانان نسبت به کارآمدی ما مسئولان ناامید شوند و از ما کارآمدی نبینند، ممکن است خدای ناکرده به نداهای دشمن گوش فرا دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 21
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    8 1
    چقدر سخنان انتخاباتی می زند
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    6 1
    سامانه سامع پل ارتباطی مردم ومسئولان قضایی چرا ماه هاست که از دسترس خارج است؟!
  • سید فروزان CH ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    7 4
    بله جناب اژه ای مردم عملکرد قوه را میبینند برای مثال نحوه برخورد با قشری بنام سلبریتی که دائما مورد لطف قوه قضاییه هستند ، و از آن طرف سردار سعید قاسمی را به زندان محکوم ،یا جانوری بنام زیبا کلام که علنا در جناح براندازان فعالیت را تنها به یک تذکر و احضاریه ، یا فائزه هاشمی تنها به پنج ماه زندان محکوم و حتما در قیمت مهمانان ویژه اوین گذر محکومیت آقای اژه ای عملکرد جنابعالی در دوران کاریت بسیار قابل انتقاد است
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    7 0
    مردم عمل مسوولان را می بینند نه قول آنها را بله به همین دلیل هم هست که اکثر مسوولان نمره قبولی از مردم نمی گیرند از جمله خود شما آقای اژه ای
  • رضا IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    7 0
    حرفت در مورد خودت هم صدق میکنه. احتمالا حواست نیست!
  • محسن IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    45 1
    نا امید شوند؟؟؟؟؟نا امید شدن و هستن...دیگه سر سوزنی امیدی به این مسیولان نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس