کد خبر 1490931
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
کریمی: ساپینتو تنها گزینه استقلال است/ اختلافی با وزارت ورزش ندارم

سرپرست مدیرعامل باشگاهی استقلال، گفت: ریکاردو ساپینتو تنها گزینه هدایت تیم برای فصل آینده است.

به گزارش مشرق، حجت کریمی پس از برتری هفت بر یک استقلال مقابل تراکتور، اظهار کرد: بازی خوبی را از استقلال شاهد بودیم و با این پیروزی دل هواداران شاد شد. بازیکنان زحمات خود را کشیدند ولی در بحث قهرمانی این اتفاق نیفتاد. اما این را بگویم بچه‌های ما قهرمان هستند. از هواداران تشکر می‌کنم که در این شرایط سخت تیم را حمایت کردند.

سرپرست استقلال در واکنش به سوال خبرنگاران درباره گلایه بازیکنان در زمینه تعویق دستمزدشان، گفت: من یک ماه هست که به باشگاه استقلال آمدم. در تلاش هستم تا بدهی‌های خارجی را پرداخت کنم و بعد از آن هم تلاش می‌کنم به این موضوع هم رسیدگی کنم.

وی درباره وضعیت ساپینتو و احتمال جانشینی مهدی رحتمی گفت: به هیچ عنوان این طور نیست. ما با وکیل ساپینتو درباره این موضوع صحبت کردیم. گزینه‌ دیگری هم معرفی نشده است.

سرپرست استقلال در واکنش به شایعات اختلافاتش با وزارت ورزش، گفت: نه درگیری لفظی نداشتیم. از وزارت ورزش به ما گفتند در سیستم کدال چیزی ثبت نکنیم ما هم نگذاشتیم. وزارت ورزش به ما نامه زده بود. مجمع به این خاطر عقب افتاد که به محض اینکه بازی‌ها تموم شد، برگزار شود. فکر می‌کردم شانزدهم این اتفاق بیفتد. البته می‌توانست سی ام ماه این اتفاق بیفتد ولی بحث این است که اگر صاحب امضاها بروند به سازمان تا امضاها تعریف شود این پروسه زمان‌بر است. در این میان باشگاه ها می توانستند ضربه بخورند. درباره جذب لژیونرها هم باید بگویم هر تصمیمی که ساپینتو بگیرد همون فرد جذب خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    اول جام رو بگیر بعدا تصمیم بگیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس